به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری شهمیرزاد مهندس امینی شاد شهردار شهمیرزاد از سمت خود استعفا کرد .

مهندس امینی شاد دوشنبه این هفته استعفای خود را به شورای شهر شهمیرزاد تقدیم وعلت این استعفا را ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه تهران و برخی مسائل دیگر عنوان داشته که در فرصت مناسب به اطلاع عموم شهروندان خواهد رساند.

متن استعفای امینی شاد شهردار شهمیرزاد:

جناب آقای خاکسار ریاست محترم شورای اسلامی شهر شهمیرزاد

 با سلام و دعای خیر

        احتراما” پیرو نامه شماره ۴/۱۸۱۹۳-۱۷/۹/۹۳خداوند سبحان وایزد منان و خالق یکتا را شاکرم بر این نعمت که فرصتی شد در خدمت مردم شریف ، متدین،مومن،عام و شهید پرور شهمیرزاد به مدت یکسال و اندی در سازمانی بنام شهرداری محضر یکایک شهروندان و مراجعه کنندگان محترم باشم.

اینجانب با این مردمان نیک مرام و بزرگ منش حدود یکسال مأنوس بوده ام و ازکرامت و زیبا اندیشی شهمیرزادیان گرانسنگ بهره های فراوان برده ام.

انسانهایی سترگ و عظیم الشأن که هر لحظه از دوران خدمت ناقابلم در این شهر به عنوان درخشنده ترین صفحات دفتر زندگیم محسوب می گردد.

شهمیرزادی های عزیز همواره با قدرشناسی مثال زدنی ،زحمات خادمین خود را ارج نهاده اند و هر آنکس که در مقام خدمت به این دیار و شهر برآمده است همواره با روحیه گشاده و تقدیر بی وصف آنان مواجه بوده و اشتیاقش برای خدمت روز افزون بوده است.

اینجانب مفتخرم که در این دوران شیرین خدمت هر آنچه در توانم بود با همکاران عزیز سخت کوش و بزرگوارم در خانواده بزرگ شهرداری و شورای اسلامی در طبق اخلاص گذاشته و جهت عمران و آبادانی به شهروندان محترم عرضه نمودیم.

اینک پس از گذشت بیش از یکسال خدمت خالصانه و آگاهانه در مقام شهردار شهمیرزاد با وجود اینکه عرصه خدمت جولانگاه ظهور و بروز گوهر انسانیت و شرافت بوده است و تنفس در فضای عطرآگین آن غنیمت الهی به شمار می رود ولی به دلیل ادامه تحصیل در مقطع دکتری استعفای خود را تقدیم شورای محترم می نمایم.

لازم می دانم از صمیم قلب از ارادت و الطاف اعضای محترم شورای اسلامی شهرو  مسئولین استان جناب مهندس خسروی نماینده محترم مردم سمنان مهدیشهر-شهمیرزاد-سرخه در مجلس شورای اسلامی، جناب مهندس وکیلی استاندار محترم ،برادر بزرگوارم جناب آقای مهندس جانفشان معاونت محترم عمرانی استانداری، مدیر کل محترم امور شهری جناب مهندس حسینی و مدیر کل محترم حراست جناب آقای آرامی و سایر مدیران کل استانی علل الخصوص امنیتی و انتظامی که تمامی فعالیت های مازیر سایه امنیتی است که آنان برایمان فراهم می کنند و مدیران شهرستانی ، سید جلیل القدر حجت الاسلام  و المسلمین احمد پناه امام جمعه محترم شهمیرزاد، جناب آقای قنبری فرماندار محترم ، حاج آقا ذاکری فرماندهی محترم حوزه مقاومت بسیج شهمیرزاد، روحانیون و رؤسای ادارات و سازمان های مردم نهاد، اصحاب رسانه و اشخاص ذی نفوذ شهر و خصوصا” خانواده محترم شهدا که این فرصت و نعمت ارائه خدمت را در اختیارم قرار دادند بی نهایت تشکر و قدردانی و سپاسگزاری می نمایم و از خداوند متعال خواهانم سایه این مشعلداران گرانمایه استان و شهر را بر سر این مردمان عزیز،عظیم، قدرشناس و شجاع همچنان مستدام بدارد.

                                                         با احترام

                                                    علی امینی شاد

                                                    شهردار شهمیرزاد

فهرست