شهردار شهر نمونه  گردشگری بین المللی شهمیرزاد گفت: 3 مجموعه ورزشی و بدنسازی در شهمیرزاد نصب و راه اندازی شد:
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شهمیرزاد، حسین الماسی مفیدی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هفته سلامت مردان گفت: این مجموعه های ورزشی در پارک پردیس و ولی عصر شهمیرزاد و منطقه تفریحی شیخ چشمه سر این شهر ایجاد شده است. به گفته وی، در عصر حاضر ورزش بخشی از زندگی سالم است و حفظ سلامت جسمی و روحی حق هر شهروند است. شهردار شهمیرزاد افزود: امروزه با توجه به تأثیرات مثبت ورزش بر سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی افراد و نقش غیر قابل انکار آن در ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط شهرداری ها به عنوان یکی از شاخص ترین سازمان های چند منظوره و ابزاری مهم نقش تعیین کننده ای در ارائه خدمات در زمینه ورزش های همگانی ایفا می کنند.
وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح فرهنگ ورزش همگانی یکی از مهمترین اهداف شهرداری شهمیرزاد است گفت: با توجه به هزینه های نصب و همچنین نگهداری این دستگاه ها برای شهرداری اقدامات موثری برای افزایش  سلامت اجتماعی می باشد تا شهروندان با کمترین هزینه از این دستگاه ها بهترین بهره را ببرند.
شهردار شهمیرزاد با عنوان اینکه قیمت هر مجموعه ورزشی با هزینه نصب آن 150 میلیون ریال می باشد، خاطرنشان کرد: 3 مجموعه ورزشی نصب شده در شهمیرزاد هر کدام شامل 20 نوع دستگاه مختلف است.

فهرست