به استناد مجوز شماره 2/4/1351-24/10/92 شورای اسلامی این شهرداری در نظر دارد جهت  استقرار و راه اندازی اتوماسیون اداری نرم افزارهای مالی ممیزی وGISشهری در ساختمان اداری به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان اقدام نماید لذا شایسته است پیشنهادات خود را با توجه به مشخصات ذیل حداکثر تا تاریخ 3/12/92 در پاکت لاک ومهر شده به دبیرخانه شهرداری تحویل تا اقدامات بعدی انجام پذیرد.

شرایط

1-پرداخت کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار می باشد.

2-بابت سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 000/000/75ریال به حساب سپرده سیبا بانک ملی 3100003204009 ویا ضمانت نامه بانکی معتبر بانکی به مبلغ فوق که دارای 3 ماه اعتبار باشد.

3-پیمانکار بایدحداقل  دارای رتبه 6 از شورای عالی انفورماتیک باشد.

مرحله اول

اجرای بستر نرم افزاری در هریک از واحدها می باشد که طبق زمانبدی صورت می پذیرد:

فاز اول ) اجرای اتوماسیون اداری

      3.1) نصب نرم افزارمربوطه

      3.2 ) دریافت چارت سازمانی از شهرداری و تعریف کاربر ایجاد سطوح دسترسی برای هر کاربر

      3.3) آموزش به کاربر دبیرخانه و کلیه پرسنل

      3.4) راه اندازی واحد دبیرخانه و ثبت نامه های وارده و صادره توسط نرم افزار و اسکن   نامه ها

3.5) ارجاع نامه ها از واحد دبیرخانه به واحد ها و اجرای تستی به مدت یک ماه

       3.6) شروع به کار اتوماسیون اداری و سیکل گردش نامه توسط نرم افزار

فازدوم) نصب نرم افزار های مالی                             

1-  نرم افزار حسابداری و بودجه شهرداری  

        *آموزش کاربران مالی

        *ورود اسناد مالی گذشته توسط  پیمانکار

        *شروع به کار اسناد مالی روزانه توسط پرسنل شهرداری

        *تهیه گزارشات مالی

2- حقوق دستمزد

         *آموزش کاربران 

        *ورود احکام پرسنلی توسط  پیمانکار 

        *تنظیم فرمول های اضافه کار و شب کاری و مالیات و …… توسط  پیمانکار

        *تهیه گزارشات  تامین اجتماعی بانک دارایی و…… توسط  پیمانکار

        * اجرای سه ماه کامل مراحل پرداخت حقوق  با نظارت پیمانکار

        * در اختیار گذاشتن کامل نرم افزار به کاربر مربوطه

3- خزانه داری

        *آموزش کاربران

        * ورود اطلاعات چک توسط کاربر 

        *تهیه گزارشات مرتبط

4- انبار شهرداری

         *آموزش کاربران

        * تعریف کدینگ کالا توسط پیمانکار   

        *تهیه گزارشات مرتبط

5- اموال شهرداری

         *آموزش کاربران

        * تعریف کدینگ اموال  توسط پیمانکار   

        *تهیه گزارشات مرتبط

6- صدور چک

         *آموزش کاربران

        * تنظیم دسته چکهای هزینه توسط پیمانکار   

        *تهیه گزارشات مرتبط

7- کارگزینی

         *آموزش کاربران

        * ورود اطلاعات پرسنلی و بروزرسانی مرخصی پرسنل

        *تهیه گزارشات مرتبط

مرحله دوم

 فاز اول

اجرای ممیزی املاک

1-    تشکیل ستاد ممیزی شهر

2-    تشکیل کمیته های کاری

 1-2-کمیته نیروی انسانی

 2-2-کمیته پشتیبانی و خدمات اداری وخودرویی ولجستیک

 3-2- کمیته پشتیبانی و خدمات سخت افزاری و نرم افزاری

 4-2-کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات

 5-2-کمیته امنیت

 6-2-کمیته فنی و کارشناسی و GIS

3-    مطالعه و بررسی وضع موجود شهر از نظرتقسیمات شهری –مناطق-محلات

4-    مطالعه و بررسی نقشه ها و طرح های موجود شامل:

-نقشه های آماری :نقشه بلوک،نقشه عرصه و اعیان ها،نقشه عرصه خاکی و عکس های هوایی وماهواره ای.

-طرح های هادی ،تفصیلی،جامع و…

       5-تهیه نقشه های آماری و انجام عملیات :

         -مشخص نمودن مرز مناطق و کد گذاری مناطق

         – مشخص نمودن مرز محلات هر یم از مناطق و کدگذاری محلات

         – مشخص نمودن بلوکها و شماره گذاری بلوک های هر محله اندکس مناطق ،محلات،بلوکها

6-بومی سازی و استاندارد سازی فرم های ممیزی

7-طراحی و چاپ فرمهای ممیزی

8-تهیه لوازم کاری مورد نیاز ممیزین

9-انجام تبلیغات و اطلاع رسانی به منظور تبیین و تشریح هدف از انجام عملیات ممیزی شهر و دلایل و جایگاه قانونی آن

10-جذب ،گزینش و آموزش و ساماندهی نیروهای انسانی مورد نیاز به تفکیک :ممیز ،بازبین ،سرگروه ،مسئولین نقشه و…

11-تامین خودرو به تعداد مورد نیاز

12-تهیه و تجهیز سخت افزارهای مورد نیاز

13-بومی سازی نرم افزار پانچ،بر اساس اقلام اطلاعاتی مورد نیاز

14-نصب نرم افزار بر روی سرورها وایستگاه های کاری مورد نظر و ایجاد ارتباط داده با سیستم نوسازی

15-سفارش و خرید آخرین عکس ماهوراره ای موجو د از محدوده شهر جهت به حداقل رساندن خطای اطلاعات برداشتی بصورت میدانی و تجزیه و تحلیل و تهیه نقشه برای نقاط مبهم و یا زمین های با وضعیت ویژه که امکان برداشت اطلاعات آنها میسر نمی باشد.

16-آماده سازی نقشه های پایه دریافتی از شهرداری جهت استفاده ممیزین در عملیات میدانی

17-شروع عملیات میدانی و برداشت و تکمیل اطلاعات فرم های ممیزی مشروحه زیر طبق دستورالعمل و  کدینگ های خاص در نظر گرفته شده

     1-اطلاعات زمین (عرصه)

     2-اطلاعات ساختمان

     3-اطلاعات آپارتمان (واحد مستقل مسکونی یا تجاری )

     4-اطلاعات واحد های شغلی

     5-فهرست املاک شغلی

     6-ترسیم کروکی بلوک

      7-اطلاعات معابر مجاور بلوک

      8-اطلاعات مستحدثات معابر مجاور یک بلوک

18-بهنگام سازی و به روز رسانی نقشه بلوکها

19-انجام عملیات بازبینی و کنترل مستمر (توسط سر ممیز،سرگروه ،مسئولین نقشه و ناظرین ستادی)

20-ورود اطلاعات فرم های بازبینی شده

21-تهیه عکس دیجیتالی از کلیه املاک و اصناف و اتصال به پرونده ها (درصورت نیاز و اعلام شهرداری )

22-انجام عملیات تکمیلی و مراجعه به املاکی که درزمان انجام ممیزی صاحبان آنها در ملکشان حضور نداشته و یا همکاری لازم در جهت در اختیار گذاشتن مدارک و مستندات لازم را بعمل نیاورده اند.

23-اعلام پایان ممیزی هر منطقه بوسیله آگهی در جراید و یا الصاق در تابلوهای تبلیغاتی معابر

24-چاپ برگه های تشخیص و توزیع اعلام نتیجه ممیزی هر ملک

25-چاپ و تکثیر نقشه شهر و آلبوم های نقشه محلات

26-رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردم به نتایج ممیزی

27-محاسبه،صدور و توزیع فیش عوارض نوسازی

28-آموزش و مشاوره و نظارت و پشتیبانی و بهنگام سازی بانک اطلاعات ایجاد شده

 

 

فاز دوم)ساماندهی بایگانی اطلاعات مرتبط با املاک

           1-بررسی وضع موجود

           2-تدوین گردش کار و جریان پرونده ها در وضعیت موجود

           3-دریافت نقطه نظرات و پیشنهادهای مسئولین و کارکنان

           4-تهیه تجهیزات مورد نیاز

           5-جذب،گزینش نیروی انسانی مورد نیاز

           6-تدوین گردش کار

            7-آموزش نیروی انسانی

            8-پیداکردن پرونده های متعدد یک ملک در بایگانی های شهرسازی ،نوسازی،اصناف،ماده 100 و…

            9-ادغام کلیه پرونده هایموجود در رابطه با یک ملک و در صورت نیاز تعویض پوشه ها

            10-اجرای عملیات یا تطبیق کدشناسایی جدید با کد شناسایی قدیم و ادغام لاشه پرونده های یک ملک

            11-رفع لیست ابهامات

            12-ارائه گزارشات مدیریتی در خصوص مقایسه آمار و ارقام وضع موجود ملک با وضعیت مضبوط در                شهرداری و ارائه مغایرت به شهرداری جهت تحلیل داده ها و ارسال اخطار لازم به مالک ویاارسال پرونده به کمیسیون ماده 100

 

فاز سوم ) نصب نرم افزار های شهر سازی

– آرشیو الکترونیکی

– ماده صد

– درآمد

– اصناف

– عوارض خودرو

– نوسازی

– شهرسازی

 

 

ردیف

عنوان

1

تهیه گردشکارهای مورد نیاز (پاسخ انواع استعلام، صدور انواع گواهی پروانه و پایانکار) و تایید توسط کارشناسان متبحر کارفرما

2

نصب اولیه سیستم شهرسازی و تعریف گردشکارهای تایید شده کارفرما و معرفی کاربران سیستم

3

کانورت اطلاعات مورد نیاز سیستم از دیتابیسهای نوسازی، بایگانی، ماده صد و بارگزاری اطلاعات مورد استفاده در سیستم شهرسازی

4

تهیه ملزومات و نیروی انسانی جهت شروع آموزش نحوه ثبت درخواست ارباب رجوع و ورود اطلاعات (تیم کار روز)

5

راه اندازی واحد ثبت درخواست ارباب رجوع و ورود اطلاعات و اسکن پرونده های شهرسازی و نوسازی و آموزش نحوه کار

6

راه اندازی واحد کارشناسان بازدید، بروکف، تعیین خلاف و بومی سازی سیستم و گزارشهای مورد نیاز و تایید توسط کارشناسان متبحر کارفرما

7

آموزش کارشناسان واحد ساختمانی و نقشه برداری

8

راه اندازی کارتابل سیستم یکپارچه شهرسازی در واحدهای نوسازی و درآمد و آموزش لازم جهت ارجاع پرونده ها

9

راه اندازی واحد صدور پاسخ استعلام و آموزش و بومی سازی خروجی پاسخ انواع استعلام و تایید توسط کارشناسان متبحر کارفرما

10

راه اندازی واحد بایگانی و آموزش نحوه ارسال به بایگانی دائم

11

راه اندازی واحد صدور دستور نقشه (اعلام ضابطه) و آموزش و بومی سازی سیستم و گزارشات مورد نیاز و تایید توسط کارشناسان متبحر کارفرما

12

راه اندازی واحدکنترل نقشه و آموزش و بومی سازی سیستم و گزارشات مورد نیاز و تایید توسط کارشناسان متبحر کارفرما

13

راه اندازی واحد صدور انواع گواهی پروانه و پایانکار و آموزش و بومی سازی سیستم و گزارشات مورد نیاز و تایید توسط کارشناسان متبحر کارفرما

14

تهیه گزارشات مدیریتی و آماری مورد نیاز شهرداری و تایید توسط کارشناسان متبحر کارفرما

15

اجرای آزمایشی سیستم یکپارچه شهرسازی و رفع مشکلات احتمالی

16

راه اندازی واحد اصناف و آموزش و بومی سازی سیستم و تعریف فرمولهای محاسباتی و گزارشات مورد نیاز و تایید توسط کارشناسان متبحر کارفرما

17

تایید و کنترل صحت و سقم کلیه گردشکارها و گزارشات سیستم توسط کارشناسان متبحر کارفرما

18

کنترل نهایی و تنظیم صورتجلسه تحویل سیستم

 

فاز چهارم)ایجاد پایگاه اطلاعات جغرافیایی (GIS)

           1-نیازسنجی و امکان سنجی جهت استقرار پایگاه داده جغرافیایی

           2-تهیه مستندات راهبردی جهت استقرار سیستم اطلاعات جغرافیایی

           3-اخذ تصویر ماهوراه ای آرشیو سال 2012 به بعد (با قدرت تفکیک بالا)

           4-اخذ نقشه های بلوک مربوط به عملیات ممیزی جهت انتقال کد نوسازی به پارسل ملک

           5-تهیه نقشه تصویری قائم (Orthorect.field)با استفاده از تصویر ماهوراه ایی

           6-تصاویر ماهوراه ایی زمین مرجع شده ،رقومی کردن و تولید نقشه مسطحاتی

           7-بهنگام سازی نقشه های 1:2000 باتصویر ماهواره ایی آرشیو

           8-جانمایی پرونده های شهرسازی بر روی نقشه بهنگام شده

           9-استخراج اطلاعات پایه ملکی از پرونده بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته در فاز اول پروژه

          10-استخراج مساحت عرصه و اعیان طبق نقشه بهنگام شده و مقایسه با پرونده های شهرسازی

          11-رقومی سازی اطلاعات شامل اطلاعات برداشتی بلوک در مرحله ممیزی(توصیفی و مکانی )

          12-آماده سازی اطلاعات رقومی شده به منظور ورود به سامانه اطلاعات جغرافیایی (Gis Ready)

          13-دقیق سازی و آماده سازی مستندات طرح تفصیلی به منظور ایجاد کلاس های عارضه طرح تفصیلی

     14-ارایه مشاوره های لازم در جهت تشکیل و ساماندهی واحد GIS و پرسنل آن

     15-تهیه استانداردها و دستورالعملهای مورد نیاز

     16-طراحی پایگاه داده و بومی سازی نرم افزارهای کاربردی

     17-آموزش کارشناسان ،مدیران و استقرار و پیاده سازی سیستم واسط نقشه در شهرداری

مدت زمان اجرای پروژه :

مرحله اول

………. روزکاری

مرحله دوم

……….روز کاری

مرحله سوم

…………روز کاری

مرحله چهارم

…………. روز کاری

جمع زمانبندی

…………..روز کاری

 

لیست قیمت پیشنهادی نرم افزار و ممیزی املاک

ردیف

نام نرم افزار

شرح

قیمت به ریال

1

دبیرخانه

آموزش و راه اندازی

 

2

اتوماسیون اداری

آموزش و راه اندازی

 

3

کارگزینی

آموزش و راه اندازی

 

جمع :

1

حسابداری شهرداری

آموزش و راه اندازی

 

2

بودجه شهرداری

آموزش و راه اندازی

 

3

حقوق و دستمزد شهرداری

ورود اطلاعات پرسنلی و آموزش و راه اندازی

 

4

خزانه داری

آموزش و راه اندازی

 

5

اموال شهرداری

آموزش و راه اندازی

 

6

انبار

آموزش و راه اندازی

 

7

صدور چک

آموزش و راه اندازی

 

جمع:

1

سیستم نوسازی

آموزش و راه اندازی

 

2

درآمد

آموزش و راه اندازی

 

3

اصناف (کسب و پیشه)

آموزش و راه اندازی

 

4

عوارض خودرو

آموزش و راه اندازی

 

5

آرشیو الکترونیکی

آموزش و راه اندازی

 

6

ماده 100

آموزش و راه اندازی

 

7

شهرسازی

آموزش و راه اندازی

 

جمع:

1

ممیزی املاک و GISبه تعداد 6000 پرونده

 

جمع :

جمع کل :

 

مهر و امضاء شرکت :

آدرس و شماره تلفن:

 

فهرست