شهرداری شهمیرزاددرنظرداردبه استناد مجوز شماره 10/4/760-13/7/91 شورای محترم اسلامی نسبت به ممیزی نوسازی املاک شهمیرزاداقدام نماید.

        به اطلاع می رساند این شهرداری در نظر دارد به استناد مجوز شماره 10/4/760-13/7/91 شورای محترم اسلامی شهمیرزاد نسبت به ممیزی نوسازی املاک سطح شهر و ایجاد بانک اطلاعات پایه املاک بر اساس عملیات ممیزی و ایجاد بانک اطلاعات پایه معابر بر اساس عملیات ممیزی و تهیه لایه های نقشه های GIS READY بر اساس عملیات نوسازی و ساماندهی بایگانی و ایجاد آرشیو الکترونیک پرونده های شهرسازی بر اساس مشخصات پیوست اقدام نماید لذا شایسته است نازلترین قیمت ممکنه باشد با توجه به شرایط ذیل و مدارک پیوست به همراه کلیه مدارک پیوست (مهر و امضا شده)و سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ 000/000/75 ریال که می بایست به حساب سیبا شماره 3100003204009 نزد بانک ملی واریز گردد حداکثر تا تاریخ 10/2/92 در پاکت در بسته و لاک و مهر شده به دبیرخانه شهرداری تحویل تا اقدام بعدی صورت پذیرد.

الف)کسورات قانونی

1-پرداخت کلیه کسورات قانونی شامل بیمه و مالیات و  غیره بر عهده مجری است.

2-از هر صورت وضعیت 10 درصد مبلغ آن به عنوان سپرده حسن انجام کار کسر خواهد شد.

3-پس از تحویل موقت،5درصد مبلغ حسن انجام کار کسرشده در وجه مجری پرداخت گردیده و در مدت شش ماه پس از تحویل موقت در صورت نیاز کارفرما،توسط مجری خدمات پشتیبانی ارائه شده و پس از آن پروژه تحویل قطعی گردیده و 5 درصد باقیمانده به مجری پرداخت خواهد شد.

4-قبل از انعقاد قرارداد مبلغ 10درصد مبلغ پیمان ضمانتنامه معتبر بانکی بعنوان سپرده حسن اجرای تعهدات توسط پیمانکار به شهرداری ارائه شود.

ب)تعهدات مجری

1-مجری متعهد است به میزان مبلغ پیش پرداخت قرارداد،ضمانت در اختیار شهرداری قرار دهد.

2-مجری متعهد است که نیروی  انسانی مورد نیاز برای اجرای پروژه را تامین نماید،نیروها باید واجد الشرایط بوده و توانایی انجام کار را داشته باشند و مدیریت نیروها را به عهده بگیرد.

3-مجری متعهد است که در صورت ریزش نیروها بنا به هر دلیل ،سریعا” نیروی لازم را جایگزین نماید تا در زمان پروژه وقفه ای ایجاد نگردد.

4-مجری متعهد می گردد موارد ذکر شده در پیوست 1(شرح خدمات)را دقیقا” رعایت نماید.

5-مجری برای املاکی که به علت عدم حضور یا قابل دریافت نبودن اطلاعات مورد نظر،پس از دو نوبت بازدید و سعی در تکمیل اطلاعات در صورت عدم دستیابی به اطلاعات،موارد را در هر مرحله لیست نموده و به کارفرما گزارش می نماید و کارفرما مکلف است ظرف یکماه از تاریخ لیست نسبت به تعیین تکلیف املاک اقدام نماید در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه مجری نبوده و در صورت وضعیت بعدی اعمال خواهد شد.

6-مجری مسئولیت حفظ و صیانت از اطلاعات را عهده دار است و در صورت مشاهده قصور در آن خسارات وارده بر عهده وی خواهد بود.

7-مجری در مدت شش ماه پس از تحویل موقت پاسخگویی مسائل و مشکلات کارفرما در هنگام استفاده از اطلاعات خواهد بود و در این خصوص وجهی از شهرداری دریافت نخواهد کرد.

8-مجری متعهد می گردد جهت اجرای مفاد بند 7 در صورت نیاز به حضور کارشناس در محل اجرای پروژه با هماهنگی قبلی و درخواست کارفرما،کارشناس به محل اعزام نماید مجری بابت اعزام کارشناس   حق الزحمه ای دریافت نخواهد کرد.

9-مجری مکلف است در بدو قرارداد برنامه زمانبندی برآورد اولیه نیروی انسانی مورد نیاز دستورالعملها و گردشکارهای اجرایی عملیات نمونه فرمهای اطلاعاتی را تهیه و به کارفرما ارائه نماید.

10-هزینه های مربوطه جهت مدیریت عملیات و ثبت اطلاعات در طول این پروژه بر عهده مجری است.

11-سخت افزارها،لوازم اداری و میدانی مورد نیاز که توسط مجری خریداری شده در طول اجرای پروژه و همچنین  پس از اتمام پروژه متعلق به وی است .

12-مجری قبل از شروع به انجام تعهدات موضوع قرار داد موظف به معرفی نماینده خود می باشد و مدیر مذکور می بایست لیاقت کافی و قدرت برنامه ریزی لازم را  داشته باشد و همچنین بتواند هماهنگیهای لازم را در تمامی زمینه ها و به موقع انجام دهد.

13-در صورت عدم رضایت کارفرما از مدیر پروژه معرفی شده توسط مجری با درخواست کتبی کارفرما مجری موظف است برای جلوگیری از ایجاد وقفه کاری اقدام به جایگزینی و قراردادن نیروی خبره و متعهد در بخش مدیریت نماید.

14-تهیه فرمهای چاپی و همچنین هزینه های مربوط به نیروی انسانی مورد نیاز انجام امور موضوع قرارداد بر عهده مجری است.

15-تهیه ابزار آلات جهت عملیات میدانی مانند متر از هر نوع و زیر دستی و مانند اینها بر عهده مجری   می باشد.

16مجری موظف است در صورت درخواست کارفرما در یک برنامه زمان بندی توافق شده به نیروهای معرفی شده از سوی کارفرما در رده های کاری مختلف آموزشهای لازم را در خصوص امور ممیزی ارائه دهد.

17-مجری موظف است جزوات آموزشی دستورالعلهای ممیزی و تشکیل بانک اطلاعات آیین نامه نحوه نظارت کوینگهای مورد نیاز و نمونه سوالات گزینش نیرو را به کارفرما ارائه دهد.

تبصره:کلیه دستورالعملها روشهای کاری و سایر جزئیات فنی ارائه شده به کارفرما متعلق به مجری بوده و کارفرما یا نیروهای معرفی شده از طرف کارفرما حق استفاده از آنها را در خارج از حوزه این قرارداد ندارد.

18-مجری موظف است در طول انجام پروژه متناسب با موقعیت کاری  گزارشات پیشرفت پروژه در حوزه انجام پروژه که مورد نیاز کارفرما باشد تهیه و به کارفرما ارائه دهد.

19-درصورتی که از اقدامات مجری ضرری به شخص ثالث وارد آید و شاکی شوند مجری مسئول پاسخگوئی می باشد و مسئولیتی متوجه کارفرما نمی گردد.

20-در صورت نارضایتی پرسنل و نیروهای بکار گرفته مجری موظف به پاسخگویی و رفع مشکل آنهاست و کارفرما مسئولیتی در قبال نیروها نخواهد داشت.

تعهدات کارفرما

1-شهرداری متعهد می گرددموانع قانونی در گردآوری  اطلاعات را مرتفع نموده و مجوزهای مورد نیاز مجری را تهیه و در اختیار وی قرار دهد و در صورت بروز مشکل  شهرداری موظف است ظرف مدت 15 روز مشکل را رفع و در غیر اینصورت مجری مسئولیتی را نخواهد داشت.

2-شهرداری می بایست جهت تبلیغات و آگاه سازی عمومی اهالی قبل از شروع عملیات و در هنگام آن و نیز ارائه گزارش پیشرفت کار به اهالی اقدامات لازم را انجام دهد.

تبصره:هزینه ها و تبلیغات عمومی از طریق رادیو تلویزیون روزنامه و امثالهم در حد عرف معمول اطلاع رسانی به عهده شهرداری می باشد.

3-شهرداری متعهد می گردد اطلاعات اولیه و یک نسخه نقشه های هوائی به روز شهر در مقیاس مناسب (حداکثر 2000/1)در محدوده قانونی و نیز آخرین تصاویر ماهواره ای موجود را تهیه و در بدو کار در اختیار مجری قرار دهد بدیهی است شروع پروژه منوط به دریافت نقشه ها خواهد بود.

4-شهرداری متعهد می نماید نسبت به معرفی کتبی ناظر یا ناظرین پروژه به مجری در شروع قرارداد اقدام نماید بدیهی است کلیه هماهنگی  های بعدی در اجرای پروژه با ناظر صورت خواهد گرفت.

5-شهرداری تعهد می نماید در صورت نیاز مجری اطلاعات لازم مانند نقشه های موجود و تفکیکی  وطرحهای مصوب پرونده های بایگانی و غیره را که در اختیار دارد یا می تواند تهیه نماید جهت اجرای دقیق پروژه به مجری ارائه نماید.

6-شهرداری تعهد می نماید هماهنگی های لازم را با ارگانهای ذیربط جهت تایید نیروهای معرفی شده شاغل در پروژه مجوزهای مورد نیاز مجری و سایر پیش بینی های لازم در اجرای پروژه را به انجام رساند.

7-شهرداری  متعهد است توسط ناظر تیم کاری لازم برای کنترل اطلاعات را تشکیل و کلیه فرمهای ارائه شده توسط مجری را روزانه بررسی تائید و در صورت داشتن مشکل با ذکر موارد اشکال جهت رفع آن به مجری عودت نماید حداکثر زمان بررسی اوراق 10 روز بوده و پس از آن تائید شده تلقی می گردد و شهرداری متعهد به پرداخت وجه آن می باشد.

8-شهرداری تعهد می نماید نسبت به رفع اشکال یا ابهام در خصوص نقشه ها و پرونده های ارجاعی از طرف مجری و یا سایر عملیات اجرایی در طول پروژه اقدام نماید.

9-تامین مکان ستاد ممیزی و تجهیزات اداری لازم شامل میز ،صندلی،خط تلفن ،کامپیوتر ها و چاپگر مورد نیاز جهت ثبت اطلاعات و صدور فیش و اسکن اوراق پرونده ها با اعلام تعداد و نوع موارد درخواستی توسط مجری  توسط شهرداری خواهد بود و شهرداری پس از اعلام مجری ظرف دوهفته جهت تهیه آن اقدام خواهد نمود.

10-بدیهی است با توجه به لزوم تکمیل کار به منظور بهره برداری جامع از پروژه و در دسترس نبودن آمار دقیق از املاک و پرونده ها شهرداری متعهد است پس از مشخص شدن دقیق تعداد، در صورت افزایش آن از میزان برآورد شده در این قرار داد نسبت به تامین اعتبار مطابق ماده 10 در اسرع وقت جهت عقد قرارداد با مجری اقدام نماید.

د:دستگاه نظارت

یک نفر بعنوان ناظر به همراه حداقل دونفر کمک که ظرف مدت حداکثر 5 روز پس از انعقاد قرارداد کتبا” توسط شهرداری معرفی می گردند و وظیفه کنترل و تائید نهایی اوراق و اطلاعات را مطابق آئین نامه نظارت برعهده دارند.

هـ:حل اختلاف

 در صورت بروز هر گونه اختلاف نماینده  شهرداری و نماینده مجری و فرد یا هیئت کارشناسی بعنوان داور مرضی الطرفین نظر داده و نظر اکثریت قاطع دعوی خواهد بود.

و:تغییرات قرارداد

1-این قرارداد تا سقف 25 درصد قابل افزایش می باشد

2-هر گاه انجام تغییرات در حدود خدمات موضوع قرارداد ضرورت یابد ناظر مدت و حق الزحمه انجام تغییرات را به شهر داری گزارش می کند شهرداری حداکثر ظرف مدت 10 روز با بررسی گزارش مدت و حق الزحمه انجام تغییرات را مشخص و جهت اجرا کتبا” به مجری ابلاغ می نماید.

3-درصورت افزایش حجم فرمها و پرونده ها بیشتر از میزان پیش بینی گردیده مجری حجم اضافی را به شهرداری  اعلام و شهرداری نسبت به عقد قرارداد متمم با مجری در صورت اخذ مجوزها لازم به منظور تکمیل کار اقدام  می نماید.

ز:قوه قهریه:

مقررات مربوط به حوادث قهری (فورس ماژور)بر قرارداد جاری حاکم است.

ح:فسخ قرارداد:

شهرداری می تواند در شرایط ذیل قرارداد مذکور را بدون اخطار قبلی فسخ نماید:

1-انتقال کامل قرارداد به شخص یا اشخاص ثالث بر خلاف نظر کارفرما

2-ورشکستگی به تقصیر و یا انحلال شرکت

سایر شرایط برابر مقررات جاری کشور و آیین نامه مالی شهرداریها می باشد.

 File0001

File0002

File0003

File0004

File0005

File0006

File0007

File0008

File0009

File0010

111

3 دیدگاه.

  • شرکت نقش کلیک
    1 اردیبهشت 1392 11:37 ق.ظ

    با سلام لطفا در خصوص مناقصه ممیزی املاک تعداد املاک مورد نظر؟ مساحت شهر؟ و آخرین نقشه هایی که از سطح شهر در شهرداری موجود است را اعلام بفرمایید مربوط به چه سالی است؟؟ ضمنا مدارک درخواستی از سوی مشاور بصورت واضح اعلام نگردیده است؟؟

  • کارشناس شهرداری تهران
    7 اردیبهشت 1392 1:06 ب.ظ

    شرکت نقش کلیک
    خواهشمند است در شهرمیزاد دیگر خرابکاری نکنید چون بودجه بیخودی و اضافه مثل شهرداری تهران ندارند.
    کارهایی که در دست دارید تمام کنید بهتر است. کیفیت پیش کش

فهرست