شهردار شهمیرزاد از اجرای طرح نصب تابلوهای راهنمای مسیر در سطح شهر شهمیرزاد خبر داد.مهندس الماسی اظهار داشت این طرح با هزینه ای بالغ بر 450میلیون ریال اجرا گردیده واجرای این طرح در فاز اول  پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

وی اضافه کرد:در این طرح بلوار امام خمینی(ره)،خیابان ساری،خیابان مطهری وخیابان شهید جاوید پور تابلو گذاری شده است .

وی ادامه داد:در سال 91 شهرداری نسبت به نصب علائم ترافیکی  وراهنمایی وهمچنین تابلوهای معرفی اماکن در سطح شهر شهمیرزاد  اقدام نموده ودر این مرحله نیز نسبت به نصب تابلوهای راهنمای مسیر اقدام کرده است.

وی هدف از نصب این تابلوها را در جهت رفاه حال مسافران وگردشگران معرفی نمودند ضمن اینکه نصب این چنین علائم را در شهری مانند شهمیرزاد الزامی دانسته ویکی از شاخصه هاوزیرساختهای مورد نیاز برای شهر نمونه گردشگری بین المللی دانستند.

وی افزود: با تجهیز و تکمیل علائم ترافیکی در دو بخش افقی و عمودی شهمیرزاد به شهری خوانا و گویا تبدیل می شود.

الماسی تصریح کرد : رانندگی ایمن و مناسب نیازمند اطلاعات هدایت کننده صحیح و روشن است که به وسیله علائم راهنما به رانندگان منتقل می شود وهمچنین خط کشی ها، چراغ های راهنمایی، علائم افقی و سایر تجهیزات و ملزومات ایمن از جمله ابزار و وسایلی هستند که موجب ایمنی و سهولت و تردد می شوند.

2 دیدگاه.

  • از اقای شهردار تشکر میشه اما خطیرکوه و فولادمحله هم جزء مناطق مهم شهمیرزاد هستند……..همه جا چاشم چاشم چاشم

    • با سلام تابلو خطیر کوه در میدان نصب گردیده واما به خاطر اینکه فولاد محله در شرف شهر شدن می باشد واحتمالا به فولاد شهر تغییر اسم پیدا می کند لذا جای آن بر روی تابلوها خالی قرار داده شده است که بعد از تغییر نام بر روی تابلوها نصب خواهد گشت

فهرست