اعضای محترم ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و جناب آقای رضایی شهردار شهمیرزاد در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان دریادل ایران اسلامی بویژه بسیجیان شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد تبریک عرض نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری شهمیرزاد متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است. بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاورد‌های اخلاقی انقلاب باشد. امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.

امروز بسیج، تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یک پارچگی است که جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی اسلام رهنمود می‌کند و بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.

اینجانبان فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریا دل ایران اسلامی بویژه بسیجیان جان بر کف شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد تبریک عرض نموده و در منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) توفیق روز افزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد

شعیب رضایی
شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد

فهرست