پیام مشترک اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و رضایی شهردار شهمیرزاد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی؛ نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به ایفای رسالت می پردازد.

این نیروی تلاشگر که برای پاسداری از آسایش و امنیت ملت ایران اسلامی علیرغم بهره گیری از قوه قهریه در مواقع ضروری، جامعه محوری و تکیه بر ظرفیت های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی و آگاهسازی و اطلاع رسانی را در متن ماموریت های خود قرار داده است، نقش بارز و مهمی را در برقراری نظم، آرامش و امنیت در جای جای کشور ایفا می نماید و برای ارتقاء فعالیت های خود، از توانمندی مردمی و در تامین امنیت پایدار از مشارکت عمومی بهره می برد.

یقینا؛ امنیت و آرامش امروز شهر شهمیرزاد نیز، مرهون مجاهدات، ایثارگری ها و فداکاری ها و تلاش ها و زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که زمینه را برای شکوفایی، اعتلا و توسعه تولید و سرمایه گذاری در شهمیرزاد مهیا کرده است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک می گویم و از خدمات بی دریغ و بی وقفه و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی تشکر و قدردانی می نماییم.

امیدواریم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در تداوم خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موید و منصور باشند.

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد

شعیب رضایی
شهردار شهمیرزاد

فهرست