با عنایت به فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری و نامگذاری این روز مهم با عنوان شوراها، آموزش و توانمندسازی توسط شورای عالی استان‌ها ها ، اعضای شورای اسلامی شهر و رضایی شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد در پیامی مشترک روز معلم را به جامعه فرهنگیان تبریک و تهنیت عرض نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری شهمیرزاد؛ متن پیام تبریک مشترک به شرح ذیل است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگ و نستوه است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین و ماندگارترین جلوه های عشق، معرفت و فداکاری را به نمایش گذاشته اند.

بدون تردید سرنوشت هر جامعه ای در وهله اول با کیفیت نظام آموزشی و تربیتی آن عجین شده است که در این راستا معلمان نقش اساسی و مهمی دارند.

پیشرفت های جامعه بشری مرهون تربیت و آموزش موثر و صحیح معلمان از طریق کشف و پرورش هر جامعه است. در واقع در مسیر توسعه و بالندگی هر کشور معلمان بیش از پیش از مدیران، سیاست مداران و مسئولان رسالت خطیر راهبری و به سرانجام رساندن ترقی و تکامل آن را بر عهده دارند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت معلم انقلاب استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم را بر همه معلمان دلسوز عرصه آموزش و تربیت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی سربلندی معلمان عزیز را مسئلت می نمائیم.

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد

شعیب رضایی

شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد

فهرست