✔️ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد؛ امروز جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رحیمی زاده امام جمعه محترم شهمیرزاد، اعضای محترم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد، مهندس علایی بخشدار محترم شهمیرزاد، مهندس #متقی سرپرست شهرداری شهمیرزاد و کارکنان شهرداری شهمیرزاد به منظور معارفه جناب آقای مهدی متقی به سمت سرپرست شهرداری شهمیرزاد در محل سالن جلسات برگزار گردید.

🔻 در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رحیمی زاده امام جمعه محترم شهمیرزاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر و مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد در مدیریت شهر ،انتصاب به جا و شایسته جناب آقای مهدی متقی را به سرپرستی شهرداری شهمیرزاد تبریک عرض نمود و برای ایشان آرزوی موفقیت در امور را از خداوند متعال خواستار شد.

🔻 در ادامه مراسم عبدالخالق خاکسار رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد شهروندان را چشم و چراغ شهرداری معرفی و اعلام نمود: شهروندان هر شهر به عنوان چشم و چراغ شهرداری هستند و مدیران شهری می بایست نسبت به جذب شهروندان تلاش نمایند.

🔻رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد تاکید کرد پرسنل هر سازمان سرمایه انسانی آن سازمان می باشند و مدیران می بایست به این سرمایه ارزشمند اهمیت دهند.

🔻خاکسار حفظ اقلیم بر اساس طبیعت را از شعارهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد خواند و تاکید نمود:در این دوره از خدمت طبق ضوابط و قوانین پیش خواهیم رفت.

🔻مهدی متقی سرپرست شهرداری شهمیرزاد در این مراسم اعلام نمود: وحدت و همدلی را در شهرداری شهمیرزاد ترویج خواهیم داد و بر اساس همدلی امور را پیش خواهیم برد.

🔻 در این مراسم حکم انتصاب جناب آقای مهدی متقی توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رحیمی زاده ام به ایشان اهدا شد.

در حکم انتصاب مهدی متقی آمده است:

🔸جناب آقای مهدی متقی
 
سلام علیکم؛
در راستای اجرای مصوبه صورتجلسه ۱ ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست شهرداری شهمیرزاد” منصوب می گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری نظام مند از کلیه ظرفیت ها و امکانات شهرداری در پیشبرد اهداف و وظایف محوله تلاش نموده و با سرلوحه قرار دادن قوانین و اصل خدمت رسانی مطلوب به شهروندان موفق و موید باشید.

عبدالخالق خاکسار
رئیس شورای اسلامی شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد

 

فهرست