به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد، حسن بازاری مسئول واحد خدمات شهری شهرداری شهمیرزاد گفت؛ واحد خدمات شهری در راستای زیباسازی دیوارهای قدیمی در سطح شهر شهمیرزاد عملیات نقاشی و رنگ آمیزی و بهسازی دیوارهای فرسوده را در برنامه کاری خود قرارداد و در حال حاضر فاز اول نقاشی و رنگ آمیزی دیواره های سطح شهر شهمیرزاد با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیون ریال به پایان رسید.

وی گفت نقاشی دیواری یکی از ارکان زیباسازی شهری است و موجب تزریق روح شادابی، افزایش زیبایهای بصری و تنوع بخشی بصری می شود.

بازاری با بیان اینکه نقاشی دیواری در شهر، تاثیر بسزایی در آفرینش زیبایی دارد، اظهار داشت: این مهم همچنین می تواند نقش بسزایی در بهبود شرایط روانی شهروندان و آرامش فضای شهری ایفا کند.

وی در پایان افزود ؛ در راستای زیباسازی دیوارهای قدیمی در سطح شهر شهمیرزاد عملیات بهسازی دیوارهای فرسوده و اجرای نقاشی دیواری در حاشیه بلوار ساری جداره پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی شهید مدافع سلامت دکتر عبدالرضا رودباری،جداره بلوار اما خمینی،بلوار بسیج،دیواره مسجد دروازه و…. توسط واحد زیباسازی به اتمام رسیده است.

فهرست