شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد اعلام نمود: عملیات احداث فاز اول بلوار ۴۵ متری آیت الله مومنی به اتمام رسید که این جاده کنارگذر شهمیرزاد به استان های شمالی در فاز اول به طول حدود یک کیلومتر و عرض آن ۴۵ متر است.

 

محمد صالح لقمانیان افزود: دلایل احداث این بلوار عرض کم معبر و بروز خطرات جانی و مالی برای شهروندان و گردشگران محترم بوده و نقش مهمی در تسهیل ترافیک و سهولت ایمنی در تردد و اتصال شهرستان مهدیشهر به شمال کشور را دارد.

 

وی هزینه اجرای این پروژه را در مجموع بالغ بر پنجاه و پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طول مسیر پروژه مشتمل بر دو باند تندرو و دو باند کندرو تقریبا ۴ کیلومتر است.

 

لقمانیان تصریح کرد: تمام عملیات عمرانی احداث این بلوار از جمله جابجایی درختان معارض،جابجایی انشعابات معارض آب،برق،گاز،فیبر نوری و…،خریداری و اجرای عملیات جدول گذاری به طول بیش از ۱۲۵۰۰ متر ، اجرای عملیات زیرسازی بیش از ۴۰۰۰۰متر مربع ،اجرای عملیات قیر پاشی و آسفالت مکانیزه به وسعت بیش از چهل هزار متر مربع، خریداری انواع تابلوهای ترافیکی،کاشت انواع گونه درخت ،رنگ آمیری جداول ،رنگ آمیری ترافیکی و… نیز در قالب این طرح دیده و اجرا شده است.

 

این مدیر شهری افزود:  اجرای عملیات عمرانی بلوار مذکور به پایان رسیده و انشالله در هفته های آتی بلوار مذکور حد فاصل سه راه شهید کلاهدوز تا میدان خشایار الوند که بیشترین ترافیک عبوری از مجتمع ادارات شهر شهمیرزاد و جمعیت ساکنین شهرک کلاهدوز و شهرک صنعتی را دارد با حضور مسئولین و مدیران ارشد استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از صبرو شکیبایی شهروندان محترم شهمیرزاد عنوان کرد : همراهی و هم سوئی مجموعه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در کنار صبرو شکیبایی شهروندان بازوان توانمندی برای اجرای پروژه های عمرانی شهرداری بوده و تاثیر بسزائی در روند پیشرفت پروژه ها داشته و مجموعه مدیریت شهری با عظمی راسخ گامهای موثرتری در پیشرفت و آبادانی شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد بر خواهند داشت .

فهرست