💠مهندس محمد صالح لقمانیان شهردار شهمیرزاد طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز شوراها، از خدمات ارزنده اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد قدردانی کرد.

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد،متن پیام به این شرح است:

                                                                                          و امرهم شورا بینهم
                                                                                       بسم ا… الرحمن الرحیم

نهم اردیبهشت ماه هر سال در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی مناسب است تا همگان تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه باری تعالی طلب توفیق و موفقیت بنماییم.

بدینوسیله این روز را به ویژه به اعضای محترم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد که با همدلی، وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری و قانون مداری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و اهتمام مجدانه اعضای خدوم و با درایت شورای اسلامی شهر شهمیرزاد را در پیشبرد اهداف متعالی صمیمانه ارج می نهم.

با امید به اینکه به مدد الهی و همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه و جهادی گام بردارد، از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان شریف شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد مسئلت می نمایم.

                                                                                                                  محمد صالح لقمانیان
                                                                                        شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد

 

 

فهرست