💠 آخرین جلسه شورای اداری شهمیرزاد در سال ۱۳۹۹ با حضور مهندس لقمانیان شهردار محترم شهمیرزاد، اعضای شورای اسلامی شهرشهمیرزاد ،حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رحیمی زاده امام جمعه محترم شهمیرزاد و کارکنان شهرداری در سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد در حال برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد،در ابتدای مراسم حجت الاسلام رحیمی زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در سال ۹۹ تقدیر و تشکر نمود و به رسم یادبود با اهدای لوح زرین و دسته گل از زحمات مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مراسم اسماعیلی زاده رئیس پنچمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد به سخنرانی پرداختند.

شهردار شهمیرزاد اظهار داشت: شهرداری شهمیرزاد افتخار دارد که سه سال متوالی بودجه شهرداری را بیش از ۱۰۰ درصد محقق نمود که این دستاورد مرهون زحمات بی شائبه کارکنان شهرداری با پشتیبانی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد بوده است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در موضوعات مختلف من‌جمله اجرای عملیات بزرگ عمرانی و مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹، بیان داشت: درسه سال گذشته اقدامات موثری در حوزه عمرانی صورت پذیرفته که چهار بانده نمدن بلوار آیت الله مونی به عنوان کنار گذر شهمیرزاد،احداث بوستان مینو،تکمیل مجموعه تجاری بازار روز شهمیرزاد،احداث اولین پیست دوچرخه سواری شهرستان مهدیشهر در شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد بنام شهید مدافع سلامت شهید عبدالرضا رودباری و مسیر پیاده روی سلامت و نهضت آسفالت در سطح شهر شهمیرزاد از این قبیل اقدامات می باشد و تلاش کارکنان ایثارگر شهرداری در کنار جان‌فشانی کادر درمانی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا از اولین ساعات اعلام شیوع این بیماری تا به امروز ستودنی و قابل‌تقدیر است و تلاش شما و خدمت به مردم مصداق عبادت است.

لقمانیان در پایان با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه به تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری، از تلاش‌های کارکنان شهرداری شهمیرزاد که با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به عموم شهروندان موجب رشد و پیشرفت شهر می‌شوند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و از خداوند منان توفیق روزافزون توأم باسعادت و بهروزی را برای این زحمتکشان خواستار شد.

در پایان مراسم با اهدای دسته گل از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی و معاونین شهردار تقدیر بعمل آمد.

فهرست