افتتاح پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی سلامت شهید مدافع سلامت”دکتر عبدالرضا رودباری” شهمیرزاد با حضور دکتر قیصر مدیر کل سازمان حمل و نقل همگانی کشور،دکتر گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان،سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی،دکتر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان،میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر،خانم مهندس شهاب مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان،صمیمیان مدبر کب دفتر امور روستایی استانداری سمنان،لقمانیان شهردار شهمیرزاد،علایی بخشدار شهمیرزاد،اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و خانواده معظم شهید مدافع سلامت دکتر عبدالرضا رودباری در مورخه سیزدهم مهرماه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد،پیست دوچرخه سواری شهمیرزاد به عنوان اولین پیست دوچرخه سواری شهرستان مهدیشهر با وسعت بیش از ۸۰۰۰متر مربع مشتمل بر پیست دوچرخه سواری،مسیر پیاده روی خانوادگی و آلاچیق های تفریحی به منظور توسعه ورزش همگانی و گردشگری با هزینه ای بالغ بر بیست و پنج میلیارد ریال در دوران تصدی مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد و در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در چهلمین سالگرد دفاع مقدس افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

در ادامه این مراسم آیین پرده برداری و افتتاح مرکز تجاری شهمیرزاد شامل ۲۸ باب مغازه نیز برگزار شد،

شهردار شهمیرزاد در این مراسم اعلام نمود:مرکز تجاری ۲۸ واحدی شهمیرزاد به وسعت چهار هزار متر مربع و عیانی ۲۴۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری شهمیرزاد امروز افتتاح می گردد به مبارک مردم شریف شهر شهمیرزاد باشد.

 

دکتر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه توجه به شادابی و سلامت مردم در دستور کار شهرداری های استان سمنان است تاکید نمود:توجه به شادابی و سلامت مردم در دستور کار شهرداری ها قرار داشته و پیست دوچرخه سواری و مسیر سلامت ایجاد شده در شهمیرزاد نیز در همین راستا افتتاح شده است.

 

دگتر گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان،مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با درود به روح بلند شهید والامقام مدافع سلامت دکتر عبدالرضا رودباری اعلام نمود:پیست دوچرخه سواری شهمیرزاد به نام این شهید عزیز مزین گشته،درود فرستاده و یادش را گرامی می داریم.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر ار مهندس لقمانیان شهردار جوان و فعال شهمیرزاد خواستار شد: پروژه های دیگری در شهر مهم و بین المللی گردشگری شهمیرزاد شروع شود تا مردم بتوانند از پتانسیلهای بالای این شهر استفاده کنند.

 

در ادامه مراسم عین الله رودباری از طرف خانواده شهید مداف سلامت دکتر عبدالرضا رودباری از کار ارزشمند مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد جهت مزین نمودن این پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی به نام این شهید والامقام و ارج نهادن به مدافعان سلامت در کشور تشکر و قدردانی نمود.

 

در پایان مراسم از آقای مهرداد صفایی و مرتضی جوانی به عنوان پیمانکاران پروژه و ار خبرنگارانی که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد را در ایفای رسالت خود یاری می نمایند با اهدای لوح زرین و هدیه تقدیر شد.

 

لوح زرینی از طرف دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و ریاست سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و لوح زرین دیگری از طرف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد به پاس تلاش بی شائبه در عمران و آبادانی شهر شهمیرزاد به مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد اهدا شد.

فهرست