مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد باتفاق حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید داود احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد واعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد با حضور در محل دفتر فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر انتصاب جناب سرهنگ پری سوز را به سمت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر تبریک عرض نمودند.

در این دیدار سید داود احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را بازوی انقلاب و مردم خواند و ابراز نمود:سپاه نور چشم، مایه قدرت و افتخار نظام اسلامی و ملت ایران است و روزی با قدرت آن کاری می کنیم که رئیس جمهوری آمریکا از کارهای خود پشیمان شود.

احمدپناه ضمن تبریک به مناسبت انتصاب سرهنگ دوم پری سوز به سمت فرماندهی سپاه پاسداران برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه محمد صالح لقمانیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب سرهنگذوالفقاری فرماندهی اسبق سپاه پاسداران انتصاب جناب سرهنگ پری سوز را تبریک و تهنیت عرض نمودندو از همراهی و همکاری سپاه پاسداران در کنترل شیوع ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی معابر شهری و حفظ امنیت روانی شهروندان تقدیر و تشکر نمود.

شهردار شهمیرزاد با تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی همچون گذشته دوش به دوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده ارائه خدمات به مردم شریف شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد می باشد اعلام نمود:سپاه پاسداران نهادی انقلابی است که در نخستین سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با فرمان رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد تا به عنوان یک بازوی نظامی کارآمد، حافظ نظام و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مردم ایران باشد م هم اکنون نیز به عنوان بازوی مقتدر نظام، در سایه‌ی فرامین مقام معظم رهبری به ایران عزیزمان خدمت می‌کند.

در ادامه اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد با ضمن عرض تبریک خدمت جناب سرهنگ پری سوز به بیان مسائل شهری پرداختند.

در پایان سرهنگ دوم پری سوز با اعلام اینکه از زمانی که مهر خدمت بر روی پیشانی ما حک شده ،وظیفه ما پاسداری و خدمت گذاری به مردم بوده و آرزوی ما شهادت می باشدابراز نمود:هر جایی نیاز به حضور سپاه باشد ما حضور داریم و ما سرباز ولایتم و خدمتگذار ملت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:پرچم انقلاب اسلامی به اقصاء نقاط جهان رسیده است و بسیج در تمامی حوزه ها آمادگی کامل دارد همراه مدیران باشد.سرهنگ پری سوز شهیده صدیقه رودباری از شهمیرزاد را به عنوان شهید شاخص کشور معرفی نمود و از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد درخواست نمود تا با نصب تابلوی منقش به تمثال عکس شهیده یاد و خاطره آن برای همگان تجلی شود.

در این دیدار صمیمی به رسم یابود یک جلد کلام الله مجید توسط حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید داود اجمدپناه به جناب سرهنگ پری سوز اهداء شد.

 

فهرست