شهردار شهمیرزاد: بوستان محله ای مینو در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهمیرزاد مهندس لقمانیان اعلام نمود به یاری خداوند متعال و تلاش پرسنل خدوم شهرداری شهمیرزاد انشا الله در دهه مبارک فجر سال جاری بوستان محله ای مینو واقع در شهرک کلاهدوز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد .

مهنس لقمانیان افزودند  تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گسترش مناطق رفاهی برای شهروندان است ایشان اعلام نمود ساکنان شهرک کلاهدوز طی سالهای گذشته از این نعمت بطور رضایت بخش برخوردار نبودند به همین منظور شهرداری نسبت به احداث پارک محله ای در این شهرک اقدام نمود .

مهندس لقمانیان با بیان اینکه شهرداری  تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با اجرای پروژه‌های شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند رفاه و رضایت شهروندان را تأمین کند،ایشان  تصریح کردند : وجود بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای  با توجه به زندگی آپارتمان‌نشینی تأثیر بسیار خوبی بر روحیه شهروندان می‌گذارد و چنانچه پارک محله ای با امکانات مناسب در هر قسمتی از شهر وجود داشته باشد، دیگر نیاز نیست شهروندان عزیز مسیری طولانی را برای استفاده از پارک محله‌های دیگر مناطق شهر طی کنند.

وی افزود این بوستان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری شهمیرزاد احداث گردیده است که ان شا الله در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد .

 

فهرست