در مورخه۱۳۹۵/۰۲/۱۲ساعت ۱۷/۳۰مراسمی به مناسبت بزرگداشت شوراها،مقام شامخ معلمین و کارگران زحمتکش باحضور مسولین شهری و کارمندان و کارگران شهرداری شهمیرزاد در سالن کوثر برگزار گردید.در این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید سید محمد انصارالحسینی شهردار محترم شهمیرزاد پس از تقدیر و تشکر بخاطر حضور در این مراسم ، به اعضای محترم شورای اسلامی شهر شهمیرزاد ومعلمین و کارگران زحمتکش تبریک گفتند سپس حجت اسلام و المسلمین حاج داود احمدپناه پس از گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری  و تبریک به نمایندگان مردم در شورای اسلامی و جامعه کارگری از مدیران استانی خوستار نگاه ویژه به شهمیرزاد شدند .

در ادامه عبداخالق خاکسار ریاست محترم شورای اسلامی شهمیرزاد  به مناسبت روز کارگر از سه عنصر مردم،شورا و مسئولین جهت سرانجام رسیدن کارها نام بردند و ادامه دادند که همه ما کارگ هستیم ،همه امامان،پیامبران و بزرگان که برای امر معاش خود تلاش می کنند در حقیقت کارگر بودند و شیوه پیامبران ما این بوده که عزت ،احترام و حرمت کارگرباید حفظ شود .

سپس جناب آقای ارگی فرماندار محترم شهرستان مهدیشهر فرمودند که کارگران ما با کسب روزی حلال و زحمت خود درس زندگی را به خوبی یاد گرفته اند.

ایشان ادامه دادند:این کارو زحمت کارگران شهرداری است که فعالیت مدیران شهری دیده می شود.در این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه شهرداری با اهداء لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای هنرمند پیشکسوت صدا و سیما مازندران جناب آقای کلبادی پور و اشعار معلم جانباز عباسعلی حیدری بودIMG_7982۲۴۶۷۷۸۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۸۱۷IMG_7974۱۹

فهرست