راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشورتر از سالهای قبل با حضور خیل کثیری از مردم ولایتمدار شهمیرزاد و مسئولین در شهمیرزاد برگزار شد.حجت‌الاسلام والمسلمین سیدداوود احمدپناه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهمیرزاد، به محضر امام شهدا و شهدای انقلاب ادای احترام کرد و از حضور سبز مردم که با مشت‌های کوبنده در خلق حماسه‌ای دیگر در یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کردند، تشکر کرد.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند در دنیا سابقه ندارد که برای سال‌گشت انقلاب همه مردم با حضورشان مهر تأیید محکم بر نظامشان داشته باشند.

امام‌جمعه شهمیرزاد تصریح کرد: ۳۶ سال است که هر سال ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از سال قبل در سراسر ایران برگزار می‌شود.

احمدپناه اظهار داشت: مقام معظم رهبری، ولایت‌فقیه در جایگاه پیامبر اکرم، امامان معصوم و در جایگاه آقا امام زمان (عج) هستند و مراجع و علمای بزرگواری که در خط ولایت هستند، برای حفظ این نظام از هر گزندی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تنگناها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد، گفت: مردم ما می‌دانند که شهدا، امام شهدا و جمهوری اسلامی جایگاه رفیع خودش را دارد.

احمدپناه با بیان اینکه حضور پرشور مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی به مسئولان کشور دارد، خاطر نشان کرد: مسئولان هر چه دارند، از لطف خدا و حمایت‌های مردم باایمان و باتقواست و انتظار مردم از مسئولان این است که در حد توان خودشان به آن‌ها خدمت و به امورشان رسیدگی کنند.

وی از اینکه در استان سمنان بین روحانیت بزرگوار، مسئولان و مردم و بین اقشار مختلف مردم مشکلی وجود ندارد و از وجود وحدت کلمه زیر سایه مقام بزرگ و رفیع رهبری که همان ولایت‌فقیه است، ابراز خشنودی کرد.

احمدپناه ادامه داد: با لطف خدا، امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب، شما مردم همیشه در صحنه بدانید که رهبران جامعه جهانی هستید.

وی با بیان اینکه اخوان‌المسلمین به‌جای آنکه با مقام معظم رهبری و مردم مسلمان و مظلوم لبنان طرح دوستی بریزد، به اسرائیل ابراز ارادت کرده است، تصریح کرد: چنین افرادی انقلابشان با شکست مواجه می‌شود.

امام‌جمعه شهمیرزاد در پایان ضمن درود به همه شهیدانی که جان خود را فدای اسلام و مسلمین کردند، بار دیگر از تمام کسانی که در برگزاری هر چه بهتر این مراسم باشکوه تلاش کردند، تشکر کرد و از خداوند خواست این انقلاب را به انقلاب جهانی امام عصر (عج) متصل سازد.

در پایان این راهپیمایی همچنین سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان و نوآموزان اجرا شد و به نفرات برتری که بهترین آدمک ها را ساخته بودند و کسانی که بهترین نقاشی ها را با موضوع انقلاب کشیده بودند جوایزی اهدا شد.

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

IMG_1756

IMG_1771

IMG_1774

IMG_1745

IMG_1797

IMG_1814

IMG_1808

IMG_1815

IMG_1825

IMG_1826

فهرست