حجت الاسلام احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد صبح روز یکشنبه همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه محسنی شهمیرزاد حضور یافت و پس از به صدا در آوردن زنگ این مدرسه و با تبریک فرار سیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت تاریخی امام راحل گفت: مسئله پیروزی انقلاب اسلامی به جز معجزه چیز دیگری نیست.

وی تصریح کرد: ملت بزرگوار ایران با دستان خالی و با رهبری موسی زمان حضرت امام خمینی (ره) در حالیکه آتشی در ایران، آتشی در ترکیه، آتشی در عراق و در پاریس برعلیه  ایران از سوی دژخیمان و دشمنان شعله ور شده بود، به پیروزی دست یافتند.

امام جمعه شهمیرزاد با بیان اینکه ملت ایران روزهای بسیار سختی را تا رسیدن به پیروزی پشت سر گذاشتند افزود: روزهای سختی که همه چیز اعم از نیروها، ارتش و تلویزیون در دست دشمن بود و ما هیچ امیدی نداشتیم که امام زنده به میهن برسد.

احمد پناه خاطر نشان کرد: خداوند متعال معجزه آسا امام را وارد کشور کرد و بعد از ۱۰ روز پیروزی با عظمت که امسال آغاز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب را در ۲۲ بهمن جشن می گیریم به دست آمد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و امام شهدا هستیم به دانش آموزان سفارش کرد با خوب درس خواندن، رعایت حجاب، احترام به پدر و مادر و معلمانشان موجب راضی و خشنودی شهدا و امام شهدا شوند.

شایان ذکر است این مراسم با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد و اجرای دکلمه توسط یکی از دانش آموزان این مدرسه با موضوع انقلاب، افتتاح کلاس نجوم به مناسبت ایام الله دهه فجر و پخش نواهای انقلابی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بوده است.

IMG_1101 IMG_1103 IMG_1091 IMG_1093IMG_1110 IMG_1111

فهرست