شهردار شهمیرزاد به مناسبت روز دانشجو ضمن تبریک این روز تاکید کرد روز دانشجو، روز تکریم آمیختن علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور است.

16 آذر هر سال، یادآور خروش، حماسه، تلاش، استکبارستیزی و افتخارآفرینی دانشجویان و دانشگاهیان بوده که در سینه صفحات تاریخ در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی ایستادگی کردند و با نثار جان خود از اسلام و کشورشان دفاع کردند.
دانشجویان امروز نیز در ادامه راه آن دانشجویان از خود گذشته در مسیر تولید علم قدم نهاده و روز به روز کشور را به قله دانش و انسانیت نزدیک تر می سازد. تلاش دانشجویان عزیز ایرانی برای به اوج رساندن کشورشان در سطح جهانی با وجود تمام کاستی ها و کمبودها قابل ستایش می باشد.
از همین رو، بر ما واجب است به منظور حق‌شناسی از این نسل نجیب و آگاه که تا به امروز در همه صحنه‌های انقلاب نقش سازنده داشته، با تمام توان در صدد تحقق نیازهای آنان بر آمده و زمینه حضور فعال و پر نشاط آنان را در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه فراهم کنیم.
لذا اینجانب آمادگی خود را جهت حضور درمباحث مختلف در دانشگاههااعلام داشته ودر خاتمه، به روان پاک همه دانشجویانی که جان خود را در راه سربلندی و آزادی ایران عزیز در سال‌های قبل و پس از انقلاب اسلامی و دوران پر افتخار دفاع مقدس فدا کردند، درود می‌فرستم.

فهرست