جلسه ای با حضور شهردار, فرماندهی نیروی انتظامی مهدیشهر، رییس شورای اسلامی شهر و معاون شهردار در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه سرهنگ رستمیان ضمن عرض خسته نباشید به شهردار، معاون و رییس شورای شهر از همکاریها و تعاملات صورت گرفته با نیروی انتظامی در بحث ترافیک از سوی شهرداری و در مجموعه کلانتری شهمیرزاد تشکر نمود.
وی در ادامه اظهار داشت هرچه این تعاملات بیشتر باشد ضمن اینکه دو طرف سود خواهند برد بلکه بهره وری مردم نیز از خدمات بیشتر بوده و نهایتاً رضایتمندی مردم حاصل خواهد شد.
فرماندهی نیروی انتظامی مهدیشهردر ادامه خواستار تسریع در روند پروژه طراحی میدان و بلوار امام (ره) شد.
در ادامه علی امینی شاد شهردار شهمیرزاد ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در شهرستان، اظهار داشت تمام فعالیتها باید زیر سایه امنیت باشد.
وی در ادامه از امنیت به عنوان کلمه با معنایی یاد نمود که در نظام جمهوری اسلامی همه مردم آن را لمس می کنند و امنیت در جامعه را مرهون تلاش و همت بالای مردان نیروی انتظامی دانست.
شهردار شهمیرزاد در ادامه امنیت و کسانی که ایجاد کننده امنیت در جامعه می باشند را بسیار ارزشمند دانست.
وی تعامل بین دستگاههای اجرایی را بهترین و مهمترین راه در این نوع نظام مدیریت شهری بیان کرد و از وجود این تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی شهمیرزاد خبر داد.
امینی شاد در ادامه از شهمیرزاد به عنوان شهر نمونه گردشگری یاد نمود که همچون شهرهای شمالی پذیرای گردشگران زیادی است و به خاطر امنیت و نظمی که عوامل نیروی انتظامی در این روزها در شهمیرزاد ایجاد می نمایند تشکر نمود.
وی در ادامه ابراز داشت خدماتی هم که شهرداری انجام می دهد زیر سایه حضور عینی و غیر عینی عوامل نیروی انتظامی است.
ایشان در پایان از عوامل نیروی انتظامی به خاطر تمام زحماتی که متحمل می شوند تشکر نمود و برای آنها آرزوی سلامتی کرد.
در ادامه خاکسار، رییس شورای اسلامی شهر از امنیت و سلامتی به عنوان دو نعمتی یاد نمود که برای به دست آوردن آنها باید تلاش نمود.
وی در ادامه از دستگاههایی که امروزه به دنبال تأمین این دو نعمت هستند در صدر تمامی کارها و وظایف قرار دادند یاد کرد.
خاکسار در ادامه گفت هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست و همه کسانی که در این عرصه تلاش می کنند علاوه بر اینکه وظیفه دنیوی را انجام می دهند، در حال انجام وظیفه ای اخروی و الهی نیز می باشند.
وی افزود شهرداری نهادی است که با اقشار مختلف جامعه سرو کار دارد و برای اینکه به درستی به وظایف خویش عمل نماید نیاز به تعامل با دستگاههای اجرایی دارد که یکی از این دستگاهها نیروی انتظامی می باشد.
وی در پایان از زحمات همه کسانی که در برقراری نظم و امنیت جامعه تلاش می کنند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

IMG_1996

IMG_1997

IMG_1999

3 دیدگاه.

  • مهدي زماني شهميرزادي
    24 آبان 1393 4:47 ب.ظ

    کاش شهردار محترم نسبت به شیوه برخورد پرسنل نیروی انتظامی با مردم هم تذکر میدادند.
    از آنجا که شهمیرزاد،شهر توریستی بوده و مردم از اقصی نقاط ایران به این شهر مسافرت میکنند،باید خاطره خوشی از این سفر در اذهان بماند،که متاسفانه در برخی موارد بدلیل برخورد ناصحیح موجبات دلخوری مسافران پدید آمد.

  • استاد دلم برا یک ساعت نشستن سر کلاستون تگ شده.دکتر امینی شاد نمونه یک فکر پویا .باز و بدون تعصب هست.یکی از دانشجویان دانشگاه رامسر

  • آقای زمانی بیرون گود نشستی میگی لنگش کن

فهرست