عصر پنج شنبه هفدهم مهر ماه اولین روز از نخستین دوره مسابقات لیگ قهرمانی خوزکه (گردوبازی) کشور در شهمیرزاد با حضور چهار تیم از استان‌های البرز، مرکزی، مازندران و سمنان آغاز شده است.بر اساس اعلام مسئولان برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ قهرمانی خوزکه (گردوبازی) کشور در شهمیرزاد، در این دوره از مسابقات هر یک از تیم‌های شهمیرزاد از استان سمنان، اراک از استان مرکزی، مازندران و البرز به صورت دوره‌ای با هم بازی می‌کنند.
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، ابتدا تیم شهمیرزاد با تیم اراک بازی کرد که این مسابقه با اقتدار به سود تیم شهمیرزاد به پایان رسید.
در ادامه نیز تیم مازندران به سختی تیم البرز را از پیش رو گذراند؛ در دومین دور نیز تیم شهمیرزاد از سد تیم البرز گذشت و تیم اراک نیز از مازندران شکست خورد.
قرار است در روز پایانی این مسابقات که صبح جمعه برگزار می‌شود، ابتدا تیم‌های مدعی قهرمانی شهمیرزاد و مازندران با هم بازی کنند؛ ضمن اینکه تیم‌های البرز و اراک با هم مسابقه می‌دهند.
گفتنی است در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها، تیم پیشکسوتان شهمیرزاد متشکل از دو نفر از ریش سفیدان شهمیرزادی، مشاور عالی فدراسیون ورزش‌هایی روستایی، معاون ورزش و جوانان استان، شهردار شهمیرزاد و بهمنی عضو شورای شهر شهمیرزاد به صورت نمادین با هم به بازی خوزکه پرداختند.

IMG_1151 IMG_1143 IMG_1132

فهرست