مهندس امینی شاد شهردار شهمیرزاد از بازارچه خیریه که در آموزشگاه نوری نسب با هدف  کمک به خرید وسایل مدرسه برای دانش آموزان کم بضاعت برپا گردیده است دیدن نمود.امینی شاد دراین بازدید با اشاره به برخی مشارکتهای صورت گرفته از سوی مردم شهمیرزاد منجمله احداث سد مرغک جهت تأمین آب مورد نیلز کشاورزی، مردم شهمیرزاد را مردمی سخاوتمند و علاقمند به مشارکت خواند.

وی با بیان اینکه دنیای ما دنیای مشارکت مردم برای اداره امور شهر، جامعه، منطقه و کشور است خواستار فراهم آمدن بستر مشارکت مردم در شهر ها شد و از شهمیرزاد به عنوان یکی از شهرهای برتر که بستر لازم جهت مشارکت مردم در اداره امور را داراست یاد کرد وگفت خدمت رسانی در چنین شهری باعث مباهات و قابل ارزش است.

ایشان در ادامه از آقای فرحی هنرمند شهمیرزادی تقدیر و تشکر نموده و هنر در هر زمینه ای را  شایسته تقدیروارزشمند خواند وافزود:ارزش یعنی فرهنگ، یعنی گوشت،خون و به نوعی وجود انسان.

شهردار شهمیرزاد با بیان اینکه قیمت گذاری روی ارزش و فرهنگ معنا ندارد،  افزود: ارزش هنرو نقاشی های موجود در این بازارچه خیریه بسیار بالاتر از آن است که قابل قیمت گذاری باشد و این قیمتگذاریها و مبالغ فقط برای کارهای خیر و کمک به نیازمندان می باشد.

ایشان همچنین بااشاره به اینکه عناصر فرهنگی و تاریخی شهر و بالاتر از آن انسان ها و ساکنین در شهرها، هویت یک شهر را رقم می زنند، به ذکر گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت طراحی و احیاء مجدد شیرقلعه شهمیرزاد پرداخت و از کلنگ زنی پروؤه مذکور در روزهای آتی خبر داد.

شهردار شهمیرزاد در پایان با بیان اینکه هر عملی که در شهر صورت می گیرد با مردم و برای مردم است،  از همکاری کسانی که در برپایی این بازارچه همکاری داشتند تشکر کرد و خواستار تداوم این کارهای خیر در شهمیرزاد شد.

IMG_0585

 

IMG_0578 IMG_0603 IMG_0623

IMG_0590

فهرست