مدیرکل بنیاد شهید استان،وهمچنین سرپرست بنیاد شهید شهرستان با امینی شاد شهردار شهمیرزاد در محل دفتر شهردار دیدار نمودند. در نشست ابتدا آقای ملکدارمدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به قشر خانواده شهدا,جانبازان وایثارگران نسبت به بیان برخی مشکلات موجود در خانواده های شهدا و جانبازان مواردی را اعلام داشتند. ودر خصوص تامین برخی نیازهای مورد نیاز این خانواده های معزز منجمله  رفاه حالایشان در قالب مجتمع فرهنگی- تفریحی- ورزشی، وهمچنین حفظ حرمت وشان فرزندان شهدا و … توضیحاتی ارائه نمودند.

در ادامه شهردار شهمیرزاد ضمن خیر مقدم به مهمانان بیان داشتند نعمت خدمت گزاری به انسانها نعمت بزرگ و با ارزشی از جانب خداوند است و کسانی که به خانواده شهدا و جانبازان خدمت می کنند در جایگاه بالاتری قرار دارند. وی با بیان اینکه الگوی همه ما امام حسین علیه السلام می باشد ابراز داشت فرهنگ شهادت در خون همه ایرانیان است.

امینی شاد خاطر نشان کرد خدمت رسانی شایسته به این قشر از خود گذشته جامعه، زمانی صورت خواهد گرفت که تغییری در نوع نگاه ها ایجاد شود و این نگاه بایستی یک نگاه  ملی باشد. ایشان با اشاره به دیدارهای صورت گرفته از خانواده های شهدا و جانبازان سطح شهر وهمچنین شروع  به کار خود با کسب اجازه از خانواده های شهدارا از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری شهمیرزاد در جهت حفظ ارزشهای دینی واسلامی  بیان کرد و همچنین تاکید نمودندکه قول هایی که در مدیریتهای قبلی به خانواده  معززشهدا داده شده می بایست با همکاری بنیاد شهیدعمل شود.

امینی شاد همچنین به بیان گزارشی درخصوص احداث یادمان شهدای گمنام شهمیرزادوهمکاریهای صورت گرفته وجلسات با سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و همچنین اقدامات صورت گرفته در جهت احداث یادمان توضیحاتی  راارائه نموده و در زمینه ایجاد فضای مناسب در محوطه بین مزار شهدا و شهدای گمنام خواستار تشکیل جلسه مشترک و ارائه طرح از سوی بنیاد شهیدشد.

???????????????????????????????

فهرست