نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی بوستان سلامت در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در پارک کودک شهمیرزاد واقع در شهرک ولیعصر با حضور مسئولین شهری و استانی افتتاح گردید.این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی و نشر آموزه های دینی، ایجاد فضایی معنوی و ایجاد تعامل و یکدلی در بین کودکان، نوجوانان و جوانان به همت موسسه قرآنی مفتاح الرحمه شهمیرزاد ، شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در پارک کودک دایر گردید.
در این طرح نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی با برپایی غرفه‌های کودک, سلامت، عفاف و حجاب و اعجاز قرآن، جزء خوانی قرآن درلیالی قدر، شهادت، زندگی ساده به سبک ایرانی و اسلامی، عرضه محصولات فرهنگی ، حضور کارشناسان در رابطه با مسائل شرعی و خانواده وپرسش وپاسخ با نگاه کارگاهی با هدف فراهم آوردن محیطی مناسب درجهت جذب وتاثیر پذیری درکودکان ، نوجوانان و جوانان برگزار شده است.

در حاشیه این مراسم امام جمعه شهمیرزاد با تأکید بر انجام کارهای فرهنگی در شهمیرزاد، از دایر نمودن این نمایشگاه در شهمیرزاد استقبال نمود و آن را گامی مثبت در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری خواند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد نیزاز نمایشگاه برپا شده به عنوان اولین بوستان فرهنگی و اجتماعی برپا شده در شهمیرزاد یاد کرد و آنرا بسیار ارزشمند دانست.

خاکسار اضافه کرد:برپایی این بوستان یکی از فعالیتهای مهم شهرداری در زمینه کارهای فرهنگی و مورد استقبال همگان است.

آقای ابراهیم ذاکری نیز به عنوان مسئول برپایی این نمایشگاه از اهداف برگزاری این بوستان در شهمیرزاد مواردی بیان نمود.

قابل ذکر است که این بوستان از شام ولادت امام حسن (ع) آغاز به فعالیت نموده و همه روزه از ساعت 22:30 الی 24 جهت بازدید عموم دایر می باشد.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSCSONY DSC SONY DSCSONY DSC

فهرست