نشست مشترک شهردار شهمیرزاد با آقای اینانلو فیلم ساز طبیعت ایران با هدف اتخاذ تصمیم در خصوص فیلم  مستند  شهمیرزاد روز چهارشنبه، 17 اردیبهشت در شهرداری شهمیرزاد برگزار گردید.در این نشست شهردار شهمیرزاد هدف اصلی ساخت فیلم مستند شهمیرزاد رامعرفی محدوده جغرافیایی، فرهنگ و هویت این شهر و شناساندن  روستاهای بخش بیان کرد و جاذبه های طبیعی را در کنار این موارد حائز اهمیت دانست واذعان داشت دیدگاه سرمایه گذاری را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه افزود:سرلوحه کار بایستی کار فرهنگی باشدو پایه و اساس تمامی کارها باید کارهای فرهنگی باشد و کارهای فرهنگی را از آن جهت که سبب بالا بردن اطلاعات و آگاهی مردم می شوند حائز اهمیت دانست.

در ادامه آقای اینانلو راهنمایی های خود را برای عرضه بهترین کار در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه ارائه داد و افزود بهتر است در خصوص بحث تبلیغاتی شهمیرزاد در کنار فیلم مستند پکیجی ارائه شودو این فیلم مستند بخشی از آن پکیج باشد.ضمن اینکه در کنار فرهنگ به طبیعت هم توجه شود.

درپایان شهردار شهمیرزاد با تأکید بر این نکته که سرلوحه و هدف اصلی ما کار فرهنگی است گفت:تهیه این فیلم مستند تلنگری باشد برای اذعان عمومی و برای همه شهمیرزادیهایی که مقیم شهر هاوکشورهای دیگربوده و به دلیل خاطراتیکه در این شهر دارندبه این شهر بازگردند.

SONY DSC SONY DSC

 

فهرست