جلسه شهردار شهمیرزاد با حضور مسئولین سپاه حوزه مهدیشهر و حوزه حضرت رسول شهمیرزاد  چهارشنبه 3 اردیبهشت در محل سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد برگزار گردید.در ابتدای  این جلسه  حجه الاسلام ولی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مهدیشهر ضمن تشکر از شهردار و معاونت محترم شهردار جهت جلسه تشکیل شده گفت:بصیرت ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس نشاندهنده تاریخ درخشان این کشور و عظمت ملت ایران است.

ایشان یادآور شد که هرچه داریم از زحمات امام ، شهداء و جانبازان وایثارگران می باشد.

وی افزود:دشمن در جنگ سخت با تمام قوا و امکانات در برابر ملت ایران موفق نبوده ضمن اینکه با راه اندازی جنگ نرم خواهان به دگرگونی فرهنگ ما در اقشار مختلف و در مباحث مختلف اجتماعی است.

وی در ادامه با اشاره بر شعار سال رهبر معظم انقلاب تصریح کرد:اگر ملت ایران از این آزمایش سربلند بیرون بیایند، در همه زمینه ها پیروزمند خواهند بود.

حجه الاسلام والمسلمین ولی خانی خواستار ایستادگی در برابر تمام تحریم ها و جنگ نرم دشمنان با همدلی و تعامل و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی شد.

در ادامه جلسه امینی شاد شهردار شهمیرزاد، ضمن خیر مقدم به میهمانان اذعان نمود:بسیجی در داشتن ایمان به خدا شاخص می باشد و با اشاره به تحریم های سالهای اخیر از سوی بیگانگان،اقتصاد و فرهنگ را دو بال برای  توسعه و پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد:توسعه در اقتصاد و فرهنگ از طریق حمایت از تولیدات داخلی و از بین بردن وابستگی خارجی، راههایی برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در کشور هستند.

در ادامه آقای سعید ایرانبخش، فرمانده بسیج اداری شهرداری شهمیرزاد گزارشی را در خصوص بسیج اداری حضرت مهدی (عج)شهرداری بیان نموده وبا اعلام اینکه بسیج اداری شهرداری از سال 1373 افتتاح شده است وهمچنین از افزایش تعداد عضو های این پایگاه از 20 نفر به 36 نفر خبر داد.

در ادامه آقای کاشفی، جانشین ناحیه سپاه مهدیشهر، نیزدر خصوص تمدیدحکم آقای ایرانبخش به عنوان فرمانده پایگاه بسیج اداری مواردی بیان نموده وحسن ذاکری نیز حکم جناب ایرانبخش را قرائت نمودند.

در پایان این جلسه شهردار شهمیرزاد از آقای  ابراهیم ذاکری مسئول حوزه بسیج حضرت رسول شهمیرزاد به دلیل همکاری و تعامل ایشان در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و شرکت نیرو های بسیجی در طرحهای جهادی پاکسازی هفته ای کمال تشکر را نموده واز زحمات ایشان در شهر تقدیر نمودند.

 

SONY DSCSONY DSC SONY DSC SONY DSC

فهرست