جلسه امینی شاد، شهردار شهمیرزاد با مدیران بنگاههای شهمیرزاد روز دوشنبه، اول اردیبهشت با هدف بررسی و رسیدگی به  مشکلات آنان در محل سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد برگزار گردید.در ابتدای این جلسه شهردار شهمیرزاد ضمن خیرمقدم به میهمانان و تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) عنوان نمود:بنگاههای املاک هم حافظ منافع مردم و هم امین مردم هستند و با اشاره به اینکه مشاوران املاک رابطین بین مردم و شهرداری هستند گفت ما نیز باید پیگیر مسائل ومشکلات ایشان در شهرداری باشیم.

امینی شاد با بیان اینکه رابطه فیمابین شهرداری و مسئولین بنگاه املاک  باید دوسویه باشد ابراز داشت:بنگاه داران شاید در برخی مسائل بیشتر از کارشناسان سازمان اطلاعات وتجربه داشته باشند و موانع پیش روی مردم را بدانند.

امینی شاد یکی از اهداف تشکیل این جلسه را برنامه ریزی جهت جلوگیری از ایجاد ناهنجاری برای مسافرین و گردشگران اعلام کرد و افزود بنگاه داران با در اختیار قرار دادن اطلاعات جهت سکنی و سایر موارد مربوط به بحث گردشگری می توانند به شهرداری کمک شایان ذکری نمایند.

شهردار شهمیرزاد از تشکیل انجمن تولیدکنندگان مسکن و ساختمان جهت توسعه شهر در شهمیرزاد خبر داد و با بیان مواردی در خصوص بازاریابی خواستار تبلیغات گسترده در خصوص بحث سرمایه گذاری و در نتیجه  ترغیب و جذب سرمایه گذاران در شهر شد.

امینی شاد همچنین از برگزاری همایش سرمایه گذاری نیزخبر داده، اذعان داشت یکی از راههای پویایی و در نتیجه توسعه شهری، همگام بودن و تلاش دسته جمعی است.

در ادامه هریک از بنگاه داران شهمیرزاد به بیان مشکلات پیرامون شغل خویش پرداخته و راهکارهایی جهت حل و از میان برداشتن این مشکلات ارائه نمودند.

در پایان جلسه شهردار شهمیرزاد پس از شنیدن مشکلات به عدم تک صدایی بودن تأکید کرد و راه حل تمام مشکلات را داشتن تعامل جهت رسیدگی و رفع مشکلات دانست.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC

 

فهرست