صبح امروز مورخ 93/1/25جلسه ای با حضور شهردار و جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه ورزش با هدف بررسی مشکلات موجود در زمینه ورزش و فعالیت های ورزشی شهر شهمیرزاد و یافتن راهکارهای مناسب جهت از میان برداشتن این مشکلات در محل سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد برگزار شد.

در این جلسه آقای مهندس امینی شاد، شهردار محترم  شهمیرزاد که خود از فعالان عرصه ورزش می باشد ضمن تشکر از تمامی فعالان و پیشکسوتان هیئت های مختلف ورزشی گفت:ورزش از مهمترین فعالیت های زیربنایی شهر می باشد و اعلام داشت جامعه ای رو به پیشرفت می رود که ورزش در آن پویا باشد.

در ادامه جلسه جناب آقای مهندس شهاب الدین، عضو شورای اسلامی شهر شهمیرزاد، ورزش را عامل سلامتی بدن و در نتیجه سلامت روح و روان دانسته و به بیان برنامه های آتی در زمینه ورزش و همچنین ارائه پیشنهاداتی در جهت ارتقای سطح ورزش در شهمیرزاد پرداختند.

در این جلسه هر یک از فعالان ، پیشکسوتان  ورؤسای هیئت های مختلف ورزشی نسبت به بیان مشکلات موجود در رشته ورزشی خود  اقدام نمودند و راهکارهایی راارائه دادند و از شهرداری و شورا خواهان حمایت همه جانبه در جهت از میان برداشتن مشکلات و ارتقاء هرچه بهتر و بیشتر سطح ورزش شهر شدند.

در پایان نیزامینی شاد عامل اصلی موفقیت هیئت های ورزشی یک شهر را جدا بودن سیاست از ورزش بیان کرده و قول حمایت همه جانبه از سوی شورا و شهرداری را دادند.

SONY DSC SONY DSC

فهرست