صبح امروز مورخ 93/1/25جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه محترم شهمیرزاد، بخشدار، شهردار، جمعی از روحانیون و مسئولین و فعالان فرهنگی شهر در محل سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد  برگزارشد.

در ابتدای این جلسه حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا احمد پناه، امام جمعه محترم شهمیرزاد،برگزاری این جلسه را در راستای بیانات مقام معظم رهبری که امسال را با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری نمودند، حائز اهمیت دانسته و به بیان مواردی در خصوص حجاب و فرهنگ سازی در زمینه های مختلف فرهنگی اعم از فرهنگ گردشگری پرداختند.

در ادامه این جلسه حاج آقا برزگر،دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی بخش شهمیرزاد اولین قدم در شورای فرهنگی را بحث آموزش بیان نموده و آن را از اولویت ها دانستند و خواستار اطلاع رسانی مناسبتر و  به کارگیری سامانه تبلیغاتی چشم گیرتر در این زمینه شدند.

در ادامه مهندس امینی شاد، شهردار محترم شهمیرزاد، دو اصل اقتصاد و فرهنگ را همچون دو بال برای توسعه پایدار شهر دانستند و،مدیریت بر زمان و مدیریت برهزینه ،علمی بودن تمامی فعالیت های فرهنگی،فکر کردن جهانی و عمل کردن محلی تأکید نموده ضمن اینکه نیازسنجی و داشتن چشم انداز و استراتژی فرهنگی را لازمه پیشبرد هر چه بهتر اهداف در این عرصه اعلام داشتند.

در ادامه سایر حاضرین در جلسه نیز با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ، به بیان پیشنهادات و راهکارهایی برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف و برنامه های فرهنگی شهر پرداختند. ضمن اینکه حاج آقا روشن بین،امام جمعه موقت شهمیرزاد نیز استفاده از مشاوره های خانواده و کارشناسان زبده در مباحث خانواده را، موثردر تحکیم بنیان خانواده دانسته و ایجاد مرکز مشاوره خانواده در شهمیرزاد را خواستار شدند.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC

فهرست