شهردار شهمیرزاد در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر و شهرداری شهمیرزاد از ادامه عملیات احداث آلاچیق های بلوار ساری محله شونیشت خبر داد.

محمد صالح لقمانیان ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: از شاخص های مهم سیستم گردشگری شهری، ایجاد زیرساخت های لازم و تعریف پروژه های مختلف براساس نیازهای شهر و پیش بینی خدمات مختلف رفاهی و تفریحی است که مسافرین و علاقمندان بتوانند از فضاهای ایجاد شده بیشترین بهره را داشته باشند.

شهردار شهمیرزاد گفت: پیش بینی نیازهای مسافرین بر مبنای احداث مراکز اقامتی با سطوح سرویس دهی مختلف امروز نیاز شهر شهمیرزاد بوده و احداث مراکز رفاهی و تفریحی که بصورت موقت از سوی مسافرین مورد استفاده قرار بگیرد نیز از ملزومات مهم رشد گردشگری، توسعه شهر و ایجاد فضاهای شهری است.

وی افزود: پس از مطالعه و بررسیهای صورت گرفته در خصوص تعریف پروژه ویژه ای برای ارائه خدمات رفاهی برای مسافرین، احداث “ آلاچیق های محله شونیشت ” در امتداد پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی سلامت شهید مدافع سلامت دکتر عبدالرضا رودباری  در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

محمد صالح لقمانیان در پایان اعلام نمود: این دو فضای ارزشمند خواهد توانست توجه علاقمندان را به سوی خود جلب نماید و مسافرین همراه با استفاده از امکانات پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی سلامت دکتر عبدالرضا رودباری و آلاچیق های در دست احداث استفاده نمایند.

 

فهرست