💠 ادامه عملیات اجرایی زیباسازی خیابان حاج موسی وفائیان به همت واحد عمران شهرداری شهمیرزاد و با حمایت های همه جانبه خیر نیکوکار شهمیرزادی جناب آقای حاج موسی وفائیان را به اطلاع شهروندان محترم شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد می رساند.

محمد صالح لقمانیان افزود:نقش خیرین در مباحثی همچون کمک به نیازمندان و مستضعفان در کشور غیر قابل انکار و شایسته احترام است و جناب آقای حاج موسی وفائیان از چهره شناخته شده و سرآمد اسن عرصه می باشد.

این مدیر شهری با اذعان به اینکه چنین اقدامات خداپسندانه ای باید می بابست در جمعه نشر و گسترش یابد تصریح کرد:یقینا” چنین اقداماتی نشان دهنده روح بزرگو بخشنده این افراد می باشد و در محضر الهی از جایگاه رفیعی برخوردار است.

شهردار شهمیرزاد در خاتمه بیان کرد: امیدوارم لیاقت خدمت به همنوعان شامل حال همه ما بشود و خدمتگزار راستینی در این عرصه باشیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد:

حاج موسی وفائیان خیری است که ساختمان حسینیه شهمیرزادیهای نکا را با بیش از ۴۶۰ میلیون تومان ،کتابخانه وموسسه خیریه امیرالمومنین شهمیرزاد را با بیش از ۲۰۰میلیون تومان احداث نمود؛

وی معتقداست بازگوکردن جزئیات امور خیر از اجر معنوی آن خواهد کاست اما باید گفت این خیر شهمیرزادی تا کنون نسبت به ساخت وسازمدارس،حسینیه،مجتمع فرهنگی هنری،پایگاه اورژانس،بیمارستان وتاسیس وکمک به موسسات خیریه نیز اقدام نموده است که همه اینها گوشه ای از امور خیری است که این چهره ماندگار شهمیرزادی انجام داده است.

فهرست