⬅️ به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد؛ در متن پیام آمده است:

🔹نامگذاری ٢۵اسفندماه، سالروز شهادت سردار سرافراز و نام‌آور شهیدمهدی باکری به عنوان روزشهردار در تقویم ملی کشور بسی ارزشمند بوده و حاکی از نقش شهرداران به‌عنوان کلیدداران شهرها در هماهنگی آهنگ توسعه شهری است.

🔹 ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه‌روزی خادمان مردم در مدیریت‌شهری، امید است که ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این نهاد مردمی به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم، در اولویت قرار گیرد.

🔹 با توجه به اینکه مدیریت‌شهری زیر ذره‌بین شهروندان رصد می‌شود و معتقدم انتقادات و پیشنهادات سازنده به پیشرفت هر چه بهتر شهر کمک می‌کند؛ نامگذاری این روز، بی‌شک فرصت مناسبی است تا شهروندان از عملکرد و خدمات این نهاد اجتماعی، آگاه شوند.

🔹 در مجموع باید نگاه کارشناسانه مدیریت‌شهری همراه با بهره‌گیری از توانایی صاحب‌نظران، تأکید بر رعایت دقیق قوانین و اصول فنی و در رأس تمامی امور، تکریم ارباب‌رجوع با هدف جلب و ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان به‌عنوان ولی نعمتان خادمان کشور، در دستور کار قرار گیرد.

اینجانبان فرارسیدن ٢۵اسفندماه، روز شهردار را به تمامی شهرداران به‌ویژه محمدصالح لقمانیان ، شهردارشهمیرزاد که نقش مهمی را در سیاستگذاری و برنامه‌ریزی‌های شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد برعهده دارد، تبریک عرض می‌نمایم.

 

اعضای پنجمین دوزه شورای اسلامی شهر شهمیرزاد

فهرست