شهردار شهمیرزاد در خصوص مرکز دفن زباله های شهرشهمیرزاد اظهار داشت. به شهروندان اطمینان می دهیم با رعایت کامل مسائل بهداشتی و زیست محیطی اقدامات لازم را از طریق شهرداری انجام دادیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد: محمد صالح لقمانیان در خصوص مرکز دفن زباله های شهرشهمیرزاد اظهار داشت. به شهروندان اطمینان می دهیم با رعایت کامل مسائل بهداشتی و زیست محیطی اقدامات لازم را از طریق شهرداری انجام دادیم.

لقمانبان بیان داشت: افزایش جمعیت و رشد شهرنشینی باعث افزایش تولید مواد زائد و آلاینده شده است که همگی نیاز به دفع و دفن دارند که و روزانه زباله های شهر شهمیرزاد به روش بهداشتی دفن می گردد..

وی همچنین بیان داشت این زباله ها زیر نظر واحد خدمات شهری به صورت بهداشتی و با لایه ای از خاک مدفون و مقرر گردید که دفن بهداشتی زباله ها توسط شهرداری به صورت روزانه به نحو مطلوب انجام شود.

بازدید میدانی شهردار ،قاضی دادگستری و مسئولین واحدهای شهرداری از ترانشه ایجاد شده در مرکز دفن زباله شهمیرزاد

نصب درب ورودی مرکز دفن زباله به همراه نصب تابلوهای اخباری در مسیر محل دفن زباله

پاکسازی محل دفن زباله توسط واحد خدمات شهری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد:امروزه با افزایش شهرنشینی در شهرهای بزرگ و هم چنین افزایش سرانه تولید پسماند شهری به علت صنعتی شدن جوامع، جمع آوری و دفع پسماندهای شهری به یکی از مهم ترین مقوله های مدیریت جامع پسماندهای شهری تبدیل شده است. محل های دفن غیر بهداشتی پسماند، اثرات نامطلوبی روی محیط بر جای می گذارند. زمانی این اثرات شدت بیشتری خواهند داشت که محل های دفن بدون انجام فرآیند مکان یابی انتخاب شده باشند. کاربرد روش های متداول سنجش محل های دفن پسماند به منظور شناسایی اثرات ناسازگار و اعمال اقدامات در جهت کاهش این اثرات اهمیت زیادی دارد.

فهرست