فراخوان شماره یک خانه تاریخی و فرهنگی امین الرعایا شهمیرزاد

موضوع فراخوان:پذیرش تیم های استارتاپی و فعالین حوزه های فرهنگی و گردشگری به منظور استفاده از ظرفیت حداکثری خانه تاریخی و فرهنگی امین الرعایا شهرداری شهمیرزاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد: خانه تاریخی امین الرعایا شهمیرزاد متعلق به شهرداری شهمیرزاد بوده و در حال حاضر در حال تحت نظر اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر در حال مرمت و بازسازی بصورت کاملا”سنتی می باشد .

فرآیند پذیرش تیم های استارتاپی و فعالین حوزه های فرهنگی و گردشگری در خانه تاریخی امین الرعایا در حوزه های گردشگری ،صنایع دستی،نقاشی،طراحی،مجسمه سازی،خبرنگاری،معماری،گرافیک،موسیقی، تبلیغات،هنرهای نمایشی،ساخت فیلم و ویدئو و فعالیت های مرتبط با حوزه های فرهنگی و گردشگری می باشد.

از علاقه مندان دعوت بعمل می آید تا پایان بیستم مهرماه سال جاری با حضور در واحد روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد نسبت به ارائه درخواست کتبی جهت برگزاری کلاس های آموزشی با عناوین فوق ومراسمات ملی و مذهبی اقدام نمایند.


شهردار شهمیرزاد در خصوص اولین فراخوان جذب فعالین حوزه های فرهنگی اظهار کرد: جذب حداکثری از ظرفیت‌های مختلف مردم برای خلق رویدادها هدف ما از این فراخوان بوده، از این رو کسانی که دغدغه فرهنگی و اجتماعی دارند می‌توانند اهداف فرهنگی را به شیوه‌های متنوع، خلاق و جدید به مخاطب منعکس کنند.

لقمانیان افزود: این فراخوان اعلام شده تا اشخاص بتوانند ایده‌های جدید و خلاق خود را در خانه تاریخی و فرهنگی امین الرعایا در زمینه های ایرانی-اسلامی ارائه نمایند تا عموم مردم در حوزه های مختلف از آن بهره مند شوند و محرکی جهت رشد و توسعه فرهنگی شهمیرزاد گردد.

این مدیر شهری با بیان اینکه نقطه عطف برگزاری این فراخوان دعوت از آحاد مختلف و تشکل های مردم نهاد است، افزود: این طرح‌ها راهکاری برای انتقال بهتر پیام‌های فرهنگی و اجتماعی به شهروندان است و تمرکز واحد روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد به طور مفصل بر روی خانه تاریخی و فرهنگی امین الرعایا شهمیرزاد می باشد و همین امر باعث شده تا این فراخوان در این زمینه نیز به جذب ایده‌های نو و خلاق بپردازد.

شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای این فراخوان فعالین فرهنگی، هنری و اجتماعی در این رویداد شرکت کنند تا خانه تاریخی امین الرعایا که متعلق به عموم مردم شریف شهر شهمیرزاد است با استفاده از ایده‌های خلاق آنها به رشد فعالیت‌های فرهنگی کمک کرده و گامی در راستای رونق فضای فرهنگی و هنری شهر برداریم.

در پایان شهردار شهمیرزاد اعلام نمود:شهرداری شهمیرزاد آمادگی کامل خود را جهت برگزاری کلیه مراسمات ملی و مذهبی در چارچوب ارزشهای ایرانی اسلامی اعلام می دارد و از کلیه انجمن ها جهت برگزاری مراسم های ملی و مذهبی دعوت بعمل می آورد.

فهرست