شهردار شهمیرزاد گفت:پروژه‌های نیمه تمام عمرانی بازار روز شهرداری شهمیرزاد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد، محمد صالح لقمانیان در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های  قابل افتتاح شهرداری شهمیرزاد در هفته دولت اظهارداشت: هفته دولت نماد وحدت و همدلی مردم و مسئولان بوده و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره تکریم این مردم قدرشناس را در اولویت کاری خود قرار دهند.

شهردار شهمیرزاد افزود: نیروهای زحمت‌کش شهرداری نیز باید در کنار دیگر مسئولان در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت با تلاش جهادی خود افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه شهر را طراحی و به منصه ظهور برسانند.

لقمانیان تصریح کرد: مجموعه بازار روز شهرداری شهمیرزاد که نتیجه یک کار جهادی مجموعه مدیریت شهری است شامل ۲۸ باب واحد تجاری بوده و با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری شهمیرزاد در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

این مدیر شهری بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی دشوار هم اینک باید در اجرای پروژه‌ها به‌طور همزمان ۳ شاخص کاهش زمان، هزینه و ارتقای کیفی مورد توجه قرار گیرد و با در نظر گرفتن این شاخص‌ها پروژه‌ها را به طور متوازن پیش برد.

 

فهرست