به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد، محمد صالح لقمانیان شهردار شهمیرزاد اظهار داشت: به منظور ایجاد امنیت و کاهش تصادفات نصب علائم راهنمایی و رانندگی درسطح شهر شهمیرزاد اجرا شده است.

وی افزود: در همین راستا اقداماتی از قبیل نصب علائم ترافیکی در بلوار ساری،خیابان حضرت ولیعصر (عج) و پیست دوچرخه سواری به همت سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری شهمیرزاد با هدف افزایش ایمنی و روان سازی ترافیک موجود در سطح معابر اجرا شده است.

لقمانیان با اشاره به اینکه شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد در طول سال میزبان سیل انبوه شهروندان و گردشگران می باشد، اهمیت رسیدگی به تابلو ها و علائم ترافیکی موجود در معابر عمومی و عبوری بیان کرد: طی انجام بازدیدهای میدانی و بنا به درخواست شهروندان مکان هایی برای نصب تابلوهای ترافیکی جدید مشخص و جانمایی شد.

وی در خاتمه با بیان این که رویکرد مدیریت شهری در خصوص تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی زمینه ساز ایمنی و روان سازی عبور و مرور خواهد بود، افزود: این اقدام طی بررسی های میدانی انجام گرفته توسط کارشناسان حوزه ترافیک و به منظور استاندارد سازی و ایمن سازی معابر به اجرا درآمده است.

فهرست