💠شهردار شهمیرزاد: بدون ریالی افزایش بدهی ، ۳۷۰درصد حجم عملیات عمرانی را افزایش داده و بدهی شانزده میلیارد تومانی اعلامی به پنجمین دوره شورای اسلامی شهر را بیش از ده میلیارد تومان طی دوسال گذشته کاهش داده ایم* .

🔻به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد: طبق برنامه ریزی های صورت پذیرفته فی مابین شهرداری و ستاد نمازجمعه شهمیرزاد شهردار شهمیرزاد ضمن حضور در نماز عبادی و سیاسی روز جمعه نسبت به ارائه گزارش به شهروندان اقدام نمود.

🔻لقمانیان با اعلام گزارش عملکرد یکساله شهرداری ابراز نمود: در سال ۱۳۹۸ بودجه شهرداری شهمیرزاد برای دومین سال متوالی بیش از ۱۰۵ درصد محقق شده و رشد بودجه شهر و تحقق آن مرهون تلاش و همدلی کارکنان و اعضای محترم شورا و مدیران شهرستانی و استانی بوده که با حمایت‌های مردم عزیز به بار نشسته است.

🔻شهردار شهمیرزاد گفت: پروژه های زیر ساختی منجمله چهار بانده نمودن بلوار آیت الله مومنی که یکی از پروژه های زیر ساختی شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد تعریف شده که بدون هیچگونه وقفه در دست اقدام می باشد.

🔻لقمانیان با اشاره به تکمیل ۲۸ باب تجاری بازار روز شهمیرزاد تاکید نمود:پروژه مذکور پس از پنج سال وقفه ،در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد تکمیل آن آغاز شده و تا کنون نیز مبلغ پانزده میلیارد از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده و انشالله در هفته های آتی به متقاضیان تحویل می گردد.

🔻این مدیر شهری اعلام نمود:پروژه پیست دوچرخه سواری شهمیرزاد به عنوان اولین پیست دوچرخه سواری شهرستان مهدیشهر شامل مسیر پیاده روی خانوادگی ، پیست دوچرخه سواری و تعدادی آلاچیق جهت تفرج شهروندان و گردشگران می باشد که با استعانت از خداوند متعال این پروژه نیز در سال جاری به بهره برداری می رسد.

🔻لقمانیان تاکید نمود: شهرداری در دوسال گذشته کمترین سطح اشغال مجاز را در باغات را صادر کرده و بیشترین فشارها را در خصوص تخریب و دست اندازی به باغات را متحمل شده و با جدیت اجازه هیچگونه دست اندازی به باغ های شهر که تخریب کنندگان آن امروز با لباس مدافع محیط زیست حاضر شده اند را نمی دهد و در صورتیکه به محیط زیست آسیب رسیده برخوردهای قانونی را در مراجع قضایی اجرایی کرده ایم و از دستگاه محترم قضا درخواست برخورد بازدارنده با تخریب کنندگان باغات را داریم.

🔻شهردار شهمیرزاد ابراز نمود: مستندات دست اندازی به باغات و اسامی ایشان را در صورت لزوم به معتمدین ،بزرگان، موثرین و نماینده ولی فقیه اعلام خواهیم نمود.

 

فهرست