✅ نشست بررسی مسائل مربوط به طرح جامع شهر شهمیرزادبه ریاست دکتر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و با حضور میقانی، فرماندار شهرستان مهدیشهر، مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد، اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و سایر کارشناسان در سالن جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.

🔴 مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست:

🔸هدف از تصویب طرح جامع شهمیرزاد، افزایش رفاه و رفع دغدغه مردم شریف منطقه است.

🔸در یکسال گذشته رایزنی و جلسات خوبی در ارتباط با تصویب طرح جامع شهمیرزاد انجام شد که با اتخاذ رویکردهای کارشناسی این رویه تداوم می یابد.

🔸به هیچ‌ عنوان دیدگاه های شخصی و غیرکاربردی در تدوین این طرح مهم، کاربرد ندارد و ملاک کار در انجام این کار اخذ مجوزهای قانونی و استناد به دیدگاه های کارشناسان خواهد بود.

🔸با تصویب طرح جامع شهمیرزاد که در هفته آینده در شورای برنامه‌ریزی استان مطرح خواهد شد، دغدغه چندین ساله مردم منطقه به نتیجه خوبی خواهد رسید.

🔸 اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری شهمیرزاد نسبت به تصویب و اجرای طرح جامع شهمیرزاد در چارچوب قانون معتقد است.

🔸تصویب طرح جامع شهمیرزاد از مطالبه‌های به حق مردم شریف شهمیرزاد است که با اتخاذ رویه‌های کارشناسی این طرح‌ مهم باید هرچه سریع تر به سرانجام برسد.

🔸 مراجعه‌های روزانه مردمی به فرمانداری شهرستان مهدیشهر و استانداری سمنان در ارتباط با تصویب نشدن طرح جامع شهمیرزاد و مشکلات پیرامون این موضوع ، قابل‌توجه است.

🔸طولانی شدن مسیر طرح جامع شهمیرزاد یک دغدغه مهم به شمار می‌آید و مسئولان شهرستانی و استان نسبت به رفع این چالش اتفاق نظر دارند.

🔸تجهیز پیست اسکی شهمیرزاد از مطالبه‌های به حق مردم منطقه است که با حمایت مسئولان استان و تلاش شهرداری شهمیرزاد برای تکمیل این طرح مهم اقدام شود.

🔸در کنار توجه به اهمیت وسعت در توسعه شهر شهمیرزاد، باید زیرساخت‌ها برای انجام طرح های اشتغالزا و جذب گردشگر ارتقاء یابد.

فهرست