مراسم تجلیل از کارگران در روز جهانی کار و کارگر در شهرداری شهمیرزاد برگزار گردید . در این مراسم که با حضور مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد،اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری در محل ساختمان جلسات برگزارگردید .

دراین مراسم شهردار شهمیرزادضمن تقدیر از اهتمام کارگران در پیشبرد اهداف شهرداری بیان نمود کار و تلاش تک تک شما کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش به سزایی داشته و به کمک شماهاست که می توان به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری نائل آمد .

مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد در این مراسم ضمن تاکید بر جایگاه و نقش کارگران شهرداری در سلامت جامعه تاکید نمود: بنده خود را خدمتگزار کارگران و مردم شریف شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد می دانم و از ابتدای تصدی در شهرداری شهمیرزاد فرمایش رسول اکرم که می فرماید (تا عرق کارگر خشک نشده است مزد او را باید پرداخت کرد ) سرلوحه خود قرار داده و وظیفه خود می دانم که حقوق و مزایای کارگران و پرسنل زحمتکش شهرداری شهمیرزاد را در سر وقت پرداخت کرده تا هم نزد خانواده بزرگوار شهرداری شهمیرزاد و نزد پروردگار متعال سرافراز باشم.

در ادامه این مراسم کارگران شهرداری نیز با اعلام رضایتمندی از پرداخت بموقع حقوق و مزایا در زمان تصدی این شهردار تقدیر و تشکر به عمل آوردند .

در این مراسم به ۲۳نفر از کارگران که بعنوان کارگر نمونه انتخاب شدند با اهدای لوح زرین و هدیه تقدیر بعمل آمد.

 

 

فهرست