شهردار شهمیرزاد اعلام نمود: اقدامات پیشگیرانه شهرداری شهمیرزاد برای مقابله با کرونا به صورت ۲۴ ساعته ادامه می یابدو تا کنون ۲۵۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در سطح شهر مصرف شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد:محمد صالح لقمانیان شهردار شهمیرزاد در جریان بازدید از عملیات نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهمیرزاد برای ضد عفونی و گند زدایی خیابان‌ها، معابر و اماکن پرتردد شهری عنوان کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی به عنوان اقدامی پیشگیرانه در دستور کار این نهاد قرار گرفته و هر روز به صورت ۲۴ ساعته تمامی اماکن پرتردد و پر جمعیت ضدعفونی می‌شوند.

وی افزود: از ۵ اسفند ماه ضمن تشکیل کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تیم‌های تخصصی ضد عفونی و گند زدایی واحد آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شهمیرزاد عهده دار این امر خطیر شده و بی وقفه و شبانه روزی به کار خود ادامه می‌دهند.

شهردار شهمیرزاد یادآور شد: شهرداری شهمیرزاد تا زمان اعلام وضعیت سفید از سوی ستاد مقابله با کرونای کشور، خود را موظف به پاسداری از حریم سلامت شهروندان دانسته و در این راه با تمام قوا به تلاش بی وقفه خود ادامه خواهد داد.

لقمانیان با تأکید بر اینکه باید از ترددهای غیرضروری باید پرهیز شود تا فراگیری بیماری متوقف شود، ادامه داد: انجام اقدامات پیشگیرانه بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: گندزدایی و ضدعفونی مراکز عمومی و خرید زمانی مؤثر خواهد شد که مشارکت مردمی نیز به شکل مطلوبی انجام پذیرد تا با عدم رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر جلوی پیشرفت این اپیدمی گرفته شود.

فهرست