شهردارشهمیرزاد از توزیع حدود یک هزار بسته مواد ضد عفونی کننده و ماسک توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد خبر داد:.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهرشهمیرزاد محمد صالح لقمانیان با اشاره توزیع مواد ضدعفونی و ماسک در بین اقشار جامعه هدف گفت: تاکنون مواد ضدعفونی کننده و ماسک در سطح پرسنل شهرداری علی الخصوص پاکبانان، اصناف، رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری و شهروندان توزیع شده است.

شهردار شهمیرزاد افزود:در روزهایی که مردم جهت تامین اقلام بهداشتی پیشگیرانه نظیر ماسک و دستکش بابت کمبود آن و افزایش قیمت با مشکلات زیادی مواجه هستند، شهرداری شهمیرزاددر اقدامی تاثیرگذار به کمک جامعه هدف شتافته و اقدام به توزیع ماسک نموده است تا گامی در راستای جلوگیری از سرعت انتشار ویروس کرونا برداشته باشد..

این مدیر شهری اعلام نمود:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور عملیات ضدعفونی گسترده معابر سطح شهر، ادارات،بانک ها،اصناف و…بصورت روزانه و مستمر توسط پرسنل خدوم واحد خدمات شهری و آتشنشانی صورت می پذیرد.

 وی عنوان کرد : در راستای مقابله با ویروس جهانی کرونا و با همکاری سپاه پاسداران یک مرحله عملیات ضدعفونی گسترده نیز بصورت مشترک انجام شد.

لقمانیان با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در خصوص تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده نداریم گفت: همکاری‌های خوبی برای تامین نیازهای شهر جهت مبارزه با ویروس کرونا با خیرین،اصناف و وزارت بهداشت انجام شده است.

شهردار شهمیرزاد پایان تاکید نمود:مردم ما در همه صحنه ها با اتحاد خود پیروز شده اند و اینک هم با حضور قهرمانانه پزشکان، پرستاران و کادر های درمانی و مسئولان نگران مقابله با کرونا نباشند.

فهرست