شهردار شهمیرزاد از انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر و کارکنان این شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی محمد صالح لقمانیان اظهار داشت: شهرداری شهمیرزاد مجموعه اقداماتی را در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دلیل اهمیت و حساسیت آن انجام و مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در مقابله با بیماری های واگیردار و به منظور کنترل ویروس کرونا، ضمن نصب بنرهای اطلاع رسانی راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در سطح شهر و ساختمان اداری، پاکسازی و ضدعفونی سرویس های بهداشتی و داخل آسانسورها به صورت مستمر انجام می شود.

شهردار شهمیرزاد با بیان اینکه نیروهای خدماتی مسئول نظافت در ساختمان ها هستند گفت:  نظافت و ضدعفونی سطوحی که در تماس مستمر کارکنان و شهروندان قرار دارد به صورت مستمر انجام می شود.

لقمانیان ابراز داشت: تهیه و نصب پوستر های توصیه های بهداشتی ویروس کرونا، تهیه و نصب پوستر های (من دست نمی دهم چون خود و شما را دوست دارم) در کلیه طبقات ساختمان اداری، آموزش نکات بهداشتی و نظافتی خاص برای پیشگیری از ویروس کرونا ویژه نیروی بخش خدماتی که نقش تعیین کننده ای در حفظ سلامت خود و سایر پرسنل دارند از جمله اقدامات انجام عنوان کرد.

شهردار شهمیرزاد اعلام نمود:گندزدایی و ضد عفونی نمودن اماکن عمومی سطح شهر،مدارس،جایگاه های عرضه سوخت،ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری،ادارات ،بانک ها و خودپردازها و…بصورت روزانه توسط پرسنل خدوم ستاد مدیریت بحران شهرداری شهمیرزاد در دست اقدام می باشد.

شهردار شهمیرزاد به دیگر اقدامات این بخش اشاره کرد و گفت: لغو جلسات داخلی ، لغو جلسات ملاقات مردمی، اطلاع رسانی کلیه اقدامات از طریق انتشار تولیدات چندرسانه ای شامل (مولتی مدیا، اینفوگرافی و خبر) انجام شده عنوان کرد.

 

 

فهرست