به گزارش روابط عمومی شهرداری شهمیرزاد : با اتمام عملیات عمرانی بوستان مینو، این بوستان بصورت رسمی در مورخه شانزدهم بهمن ماه با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر افتتاح گردید.

 بوستان مینو در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع مشتمل بر ۹ عدد آلاچیق  سنتی ،مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان بصورت کاملا” استاندارد،آبنمای زیبا،مجموعه ست ورزش بدنسازی و… در شهرک کلاهدوز شهمیرزاد به منظور ارائه خدمات رفاهی به شهروندان و گردشگران محترم توسط شهرداری شهمیرزاد احداث گردید.

افتتاح این بوستان با حضور جناب آقای دکتر آشناگر استاندار محترم سمنان،همتی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،دکتر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان،حجت الاسلام و المسلمین حاج سید داود احمدپناه امام جمعه محترم شهمیرزاد،میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر،مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد،اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد،علایی شهمیری بخشدار شهمیرزاد و سایر مدیران در محل بوستان واقع در شهرک کلاهدوز شهمیرزاد برگزار گردید.

مهندس لقمانیان ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در این مراسم و تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی پرافتخاز جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود:بوستان مینو پس از وقفه یازده ساله در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آغاز و ظرف مدت شش ماه با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال توسط شهرداری شهمیرزاد احداث گردید.

شهردار شهمیرزاد تاکید نمود:شهرداری شهمیرزادفضاهای سبز شهری را به عنوان بخش مهمی از کاربری های عمومی و یکی از ضروریات جامعه شهری و زندگی شهروندی می داند که از کارکردهای مختلفی از جمله کارکرد زیست محیطی، کارکرد زیباشناختی و ارتقای سیما و منظر شهری برخوردار است و رسیدگی به نیازهای فیزیولوژیکی شهروندان، تدوین برنامه های هدفمند برای رسیدن به نشاط اجتماعی، تلطیف هوای شهر و همچنین ایجاد چشم اندازهای منحصر به فرد را لازمه های ایجاد شهر سبز محور بیان می کند.

در این مراسم حجت الاسلام احمد پناه امام جمعه محترم شهمیرزاد احداث بوستان مینو را یکی از مطلوب ترین پروژه های شهرداری شهمیرزاد خواند و از زحمات مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد تقدیر و تشکر نمود.

فهرست