حضور دکتر فخری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و هیئت همراه در بازدید از پروژه های شهری و شهرداری ها با حضور فرماندار، شهردار شهمیرزاد و مسئولان ذیربط

ن

طی نشستی که  دکتر فخری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه پیگیری پروژه های شهرستان مهدی شهر حضور داشتند  :

دکتر فخری اعلام نمودند : گاها” عدم تعامل بین مدیران دستگاههای اجرایی و همچنین دستگاههای خدمات رسان چون آب و برق و گاز باعث توقف و عقب ماندگی در اجرای برخی پروژه ها خواهد شد

این کج سلیقگی ها همراه با تاخیر در زمان بهره برداری از پروژه های عمرانی حلاوت و شیرینی استفاده از این طرح ها را برای مردم از بین خواهد برد

تغییر کاربری باغات و فضای سبز در بحث مدیریت امور شهری از خطوط قرمز ما است

درجزین با جود باغ های پربار خود زیباست ،

ایشان افزودند : شهمیرزاد و مهدی شهر به فضای سبز و طبیعی بوستان ها های زیبا و بافت اقلیمی خود زیباست که باید در برابر تغییر کاربری این مکان ها به مسکونی و تجاری از آنها حفظ و حراست شود

این ظرفیت ها و نعمت های خدادادی ، حق مردم ببوده و باید برای این مردم حفظ و نگهداری شود و شهرداری و شورای شهر به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری در این خصوص را ندارند

دکتر فخری اظهار داشتند : انتقال اعتبار برخی پروژه ها توسط اداره کل راه و شهرسازی برای پرداخت حقوق نیروهای طرحی، به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و باید از این مورد خودداری شود.

اعتبار و بودجه ها باید به پروژه هایی اختصاص یابد که روند اقدامات و عملیات اجرایی آن طبق روال و رو به پیشرفت بوده و عقب ماندگی و توقف چندین ساله ندارد.

مشکلات واگذاری انشعابات برق، آب و گاز مجموعه سالن ورزشی بانوان درجزین طی تعامل ورزش و جوانان استان و دستگاه های خدمات رسان طی ۱۰ روز آینده برطرف و این‌ مجموعه برای افتتاح در دهه فجر سال جاری آماده شود.

موارد و مسائل پیرامون راه دسترسی شهرک امیرالمومنین(ع) درجزین توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با قید فوریت برطرف شود.

مشکلات انشعابات پروژه کتابخانه های عمومی شهرستان طی ۲۰ روز آینده برطرف شده و پس از تحویل موقت، باید برای افتتاح در دهه فجر سال جاری از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آماده شود.

در پایان صحبت ها ایشان افزودند : پایگاه کوهستان هلال احمر یکی از نیازهای شهرستان در فصول مختلف سال به خصوص فصل سرما و بارش برف و باران است که نیاز است با برطرف شدن مشکلات انشعابات، برای افتتاح و بهره برداری در دهه فجر سال جاری آماده شود.

در خصوص رفع موانع و مشکلات پروژه های مجتمع صنفی خلیج فارس، منطقه پاپالو مهدیشهر، سایت اداری مهدیشهر، پیچ دربند، گازرسانی به دربند، بلوار خلیج فارس، کمربندی مهدیشهر و شهمیرزاد، پایگاه کوهستان هلال احمر و کمبود ها و مشکلات فولاد محله، بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در پایان دکتر فخری از همه مسئولین محترم قدردانی نمود و از خداوند متعال برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت کرد

 

فهرست