به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در مورخه بیست و هشتم مرداردماه سال جاری همزمان با عید غدیر خم در نشستی با مسوولان دو شهر همدان و قمصر کاشان یک تفاهمنامه و یک خواهرخواندگی به امضا رسید

 

در این مراسم محمد صالح لقمانیان شهردار شهمیرزاد با اشاره به وجود تشابهات بسیار بین سه شهر شهمیرزاد، همدان و قمصر کاشان تصریح کرد: مهمترین وجه تشابه بین شهمیرزاد و این دو شهر، توریستی بودن هر سه شهر است.

 

شهردار شهمیرزاد ادامه داد: هدف از امضای این تفاهمنامه‌ها هم‌افزایی، ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر با هدف جذب توریست و سرمایه‌گذار به منظور استفاده از برخی ظرفیت‌های مغفول مانده این شهرها است.

 

وی در خصوص تجربه‌های مشابه دیگر شهرداری شهمیرزاد گفت: این برای اولین‌بار است که شهمیرزاد با یک شهر دیگر خواهرخوانده می‌شود.

 

لقمانیان با بیان این‌که قمصر و شهمیرزاد از امروز خواهرخوانده شدند ادامه داد: علاوه بر این یک تفاهمنامه نیز بین شهمیرزاد و مسوولان شهری همدان در خصوص افزایش جذب گردشگر، ایجاد فرصت‌هایی برای جذب سرمایه‌گذاری و هم‌چنین ایجاد تشکل‌های مردم‌نهاد منعقد است.

 

شهردار شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد با تقدیر از مسوولان این دو شهر گفت: شهر همدان هم از نظر رتبه سیاسی و هم از نظر رتبه شهری و تاریخی در جایگاه بالاتری نسبت به شهر شهمیرزاد قرار دارد لذا انعقاد تفاهمنامه با شهرهای همدان و قمصر برای شهرداری و مردم شهمیرزاد یک افتخار است.

 

در ادامه این نشست اسماعیلی زاده ریاست پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد با تأکید بر رفع موانع سرمایه کذاری اظهار کرد: منابع و ظرفیت‌های گردشگری بالایی در دو شه رهمدان و شهمیرزاد وجود دارد که باید با مدیریت و تعامل با هم در راستای رونق صنعت گردشگری گام برداریم چرا که این اقدام رونق اقتصادی دو شهر را هم به دنبال خواهد داشت.

 

شهردار شهمیرزاد که از جوانان موفق همدانی است نیز به ظرفیت‌های گردشگری شهمیرزاد اشاره کرد و گفت: در این شهر ساخت و سازها را محدود کرده ایم و بیشترین هدف ما حفظ باغات و بافت شهر است تا به خانه باغات آسیبی وارد نشود.

 

امضای پیمان خواهر خواندگی با قمصر کاشان

امضای تفاهم نامه همکاری با همدان به منظور گسترش تبادلات در حوزه های گردشگری،سرمایه گذاری و…

برش کیک خواهر خواندگی

نشست مدایران شهری و اعضای شوراهای اسلامی همدان و قمصر مدیران استانی و شهرستانی

نشست مدایران شهری و اعضای شوراهای اسلامی همدان و قمصر مدیران استانی و شهرستانی

اهدای لوح زرین توسط مدیرکل اقتصادی و دارایی استان سمنان به شهردار شهمیرزاد

اهدای هدیه توسط حاج فریدون کارون معتمد و سرمایه گذار شهمیرزادی به شهردار شهمیرزاد

سخنرانی خلیلی خواه مدیر کل اقتصاد و دارایی استان سمنان در نشست با سرمایه گذاران

سخنرانی حاج فریدون کارون خیر و سرمایه گذار شهمیرزادی در نشست با سرمایه گذاران

سخنرانی مهندس ترابی سرمایه گذار و مدیر مجموعه گنجنامه همدان در نشست با سرمایه گذاران

سخنرانی مهندس رحیمی سرمایه گذار و رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت شهمیرزاد و کوهپایه در نشست با سرمایه گذاران

سخنرانی مهندس منصور بیرقی سرمایه گذار و مدیر عامل شرکت مهندسی نگین نما در نشست با سرمایه گذاران

فهرست