۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی ، خبرنگار پر تلاش و حماسه نگار ایران اسلامی ، در حقیقت یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام بلند اندیشمندانی مجاهد که در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزیده و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان اندیشه ، تعهد و قلم ، با ناامیدی و یاس و دروغ در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.

خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات ، آگاهی و اخبارند و بی شک از جمله پشتوانه های مهم خبرنگاران اعتماد سازی و امانتداری در بین مردم با انعکاس اخبار حقیقی و شفاف است که در این صورت شغل خبرنگاری حرفه ای شریف، پر اهمیت و با ارزش تلقی می شود .

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهمیرزاد ، به همین مناسبت طی جلسه ای با حضور جناب آقای لقمانیان شهردار محترم شهمیرزاد ، از خبرنگاران محترم فعال در شهر شهمیرزاد  با اهدای شاخه گل و هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد. در جلسه مذکور ضمن تجلیل از خبرنگاران محترم به مواردی همچون تخریب باغات ، استفاده از پتانسیل خبرنگاران به منظور اطلاع رسانی و پیشبرد هر چه بهتر برخی از امور در شهر ، استفاده از کمک های مردمی در خصوص گزارشات مرتبط با قطع درختان و … به شهرداری به منظور حفظ فضای سبز ، باغات و محیط زیست شهر و …. اشاره گردید ، سپس شهردار محترم پاسخگوی سوالات مختلف خبرنگاران در زمینه های فوق الذکر بود.

فهرست