?به گزارش روابط عمومی شهرداری شهمیرزاد : جلسه هم اندیشی برگزاری چهلمین سالگشت برگزاری نمازجمعه استان با حضور حسن_ارگی فرماندار مهدیشهر، ائمه جمعه شهرستان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و مسئولین استانی شهرستانی صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی : فرماندار مهدیشهر ضمن تبریک دهه کرامت برگزاری این نشست همفکری را موجب بهتر برگزار شدن برنامه های چهلمین سالگشت نماز جمعه دانست.
حسن ارگی میزبانی مهدیشهر برای این نشست را ارزشمند دانست و افزود: نماز جمعه می تواند در وحدت آفرینی در مقابله با توطئه های دشمن نقش محوری داشته باشد.
وی در ادامه ابراز داشت: توطئه های دشمن می تواند در راستای وحدت آفرینی جامعه گام بردارد.

حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر نیز نماز جمعه را پایگاهی اجتماعی در وحدت اقشار مختلف جامعه دانست.
امام جمعه مهدیشهر تقوای الهی را موجب عزت و اقتدار کشور دانست‌ و خاطرنشان کرد: امروز کشور در سه جنگ اقتصادی، جنگ نرم و جنگ روانی دشمن مواجه هست و نماز جمعه می تواند در مقاومت در برابر هجمه های دشمن موثر باشد.
حجت الاسلام بارانی بحث عفاف و حجاب را از مسائل مهم جوانان عنوان کرد و افزود: نماز جمعه می تواند موجب تقویت ابعاد مختلف زندگی جوانان باشد.

حجت الاسلام احمد پناه امام جمعه شهمیرزاد نماز جمعه را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و ابراز داشت: نماز جمعه باعث نزدیک شدن دلها به موجب کاهش دغدغه های روانی مردم خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی زاده امام جمعه درجزین نیز در این نشست افزود: خدمات خوبی از ستادهای نماز جمعه در شهرها انجام می شود و امید داریم کیفیت برنامه های چهلمین سالگرد نماز جمعه بهتر از همیشه برگزار گردد.

پیرچه رئیس سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان از شهرداری ها خواست تا در جهت فضاسازی شهرها در چهلمین سالگرد نمازجمعه اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی افزود: نماز جمعه یک جریان سیاسی فرهنگی عبادی است و باید تمام اقشار جامعه و گروه های فرهنگی در نماز جمعه حضور داشته باشند و مختلص جریان خاص نباشد.
پیرچه ضمن اشاره به سیاست‌های طراحی شده جهت اجرا در نماز جمعه افزود: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه با آسیب شناسی باید برای مردم در نمازهای جمعه تشریح شود.

فهرست