خریداری ۴۰۰۰ گل

خریداری ۴۰۰۰ گلدان دائمی و فصلی از انواع اطلسی ، جعفری ، گازانیاو رعنا به منظور زیبا سازی سیما و منظر شهری توسط واحد فضای سبز شهرداری شهمیرزاد

گل جعفری یکی از گلهای بسیار زیبا و پر طرفدار است

گل جعفری بسیار مناسب برای مرزبندی و جدا کردن فضاها در باغ می باشد ،ارتفاعی بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر دارد و یک تا دو سال برای رسیدن به ارتفاع نهائی زمان لازم است .

گل اطلسی یکی از محبوب ترین گل های مورد استفاده در فضای سبز ایران است

بدون شک تا اسم گل اطلسی به گوشتان می خورد در ذهنتان به راحتی تصویر این گل زیبا را تصور می کنید.

چون این گل از آن دسته از گل هاست که از قدیم الایام در حیاط خانه های قدیمی بوده و در کنار گل شمعدانی و رز زیبایی خیره کننده ای به حیاط خانه ها می داد.

گل اطلسی یکی از محبوب ترین گل های مورد استفاده در فضای سبز ایران است که از مقاومت خوبی برخوردار می باشد. این گل ها دارای ساقه های نیمه چوبی و گل های قیف مانند هستند که در رنگ های متفاوتی همچون سفید، قرمز، بنفش، صورتی، زرد و آبی و اغلب به صورت ابلق (دورنگ)، ظاهر می شوند.

تنوع رنگ آن بالا است، یکساله و دائمی دارد.

گازانیا یکی از محبوبترین گیاهان فضای سبز است و به دلیل تازگی و غیربومی بودن آن در ایران مورد توجه قرار میگیرد. این گیاه بومی   آفریقای جنوبی است و حدود شانزده گونه دارد که همگی گیاهان علفی دائمی هستند. در مناطق معتدله به صورت چندساله و در مناطق سرد به صورت یکساله کشت میشود. ویژگی خاص این گیاه در رنگهای بسیار براق و جذاب گلها و بسته شدن گلها به هنگام شب یا هواهای ابری و بارانی مورد توجه باغبانان قرار میگیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهمیرزاد :سنایی  مسئول فضای سبز اعلام نمود خریداری گل بالغ بر ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد.

فهرست