قرآن به

جز از وصف علی آیه ندارد
ایمان به جز ازعشق علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا که علی نور بود سایه ندارد 

شهادت مولای متقیان علی (ع) تسلیت باد

فرا رسیدن لیالی قدر و سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به  تمامی ارادتمندان و سوگواران آن حضرت تسلیت و تعزیت می گوییم.
شب‌های قدر و هنگامه نزول قرآن از راه رسید و بندگان را فرصتی ارزشمند فراهم شد تا در این لیالی پر نور بار دیگر آینه دل از زنگار گناه و معصیت، پاک کرده و دمی را در سایه بندگی و عبودیت، به تزکیه نفس و رسیدن به خلوص معنوی سپری کنند.
بندگان مخلص خداوند در این شب های اشک و دعا و استغاثه، سوگوار مولای عدالت گستری هستند که در محراب عبادت با شمشیر نفاق و کینه به خون نشست تا ندای فزت و رب الکعبه اش در ورای قرون و اعصار، زیباترین تجلی اخلاص و بندگی باشد. بزرگ مردی که ملائک شهامت و رشادت او را در خیبر و خندق و بدر و حنین ستودند. او که با سیره و سبک زندگی خود در همه عرصه ها درس آزادگی، گذشت، فداکاری، عدالت محوری و حق طلبی را به جهانیان آموخت. اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و با درک درستی از ماموریت انسان در جهان هستی راه خویش را به سوی سعادت دنیا و آخرت هموار کنیم.
امید که با پیروی از منش و سیره حضرت امیرالمومنین(ع) توفیق دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان را یافته و در زمره رهروان واقعی آن حضرت قرار گیریم.

                                         روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی

                                            شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد

فهرست